کد خبر: ۵۳۵۹۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حقیقتی که بعد از "وعده صادق" ثابت شد؛
تنها در سایه مقاومت و پاسخ قاطع است که تا حدودی می توان جلوی گستاخی رژیم کودک کُش را گرفت، کما این که قدرت بازدارندگی عملیات غرور آفرین «وعده صادق» این مساله را ثابت کرد.

به گزارش سرویس دین و رسانه پایگاه تحلیلی خبری 598 :گستاخی فزاینده سران رژیم غاصب صهیونیستی در هفته های اخیر به خصوص پس از حمله موشکی به کنسولگری کشورمان در دمشق، ثابت کرد که دژخیمان صهیون جز زبان قدرت و زور نمی‌فهمند و بنابر این، تنها در سایه مقاومت و پاسخ قاطع است که تا حدودی می توان جلوی گستاخی رژیم کودک کُش را گرفت، کما این که قدرت بازدارندگی عملیات غرور آفرین «وعده صادق» به اذعان بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان، گواه این مدعاست.

 در دوران شیوع کرونا، حضرت آقا در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی کشور نکته مهمی را بیان فرمودند که البته سال هاست یکی از کلیدواژه‌های اصلی در رهنمودهای سکاندار انقلاب در حوزه‌ی مسائل بین الملل و خاصه جریانات منطقه غرب آسیا و در رأس آنها تحولات مربوط به فلسطین است.

ایشان در آن سخنرانی با تأکید بر اینکه وظیفه همه در خصوص حوادث و وقایع مربوط به جنایت و خباثت صهیونیست‌ها در فلسطین و مسجدالاقصی، موضع گیری و محکومیت قاطعانه حرکت خبیثانه، جنایتکارانه، وحشیانه و ظالمانه است، تصریح نمودند: "خوشبختانه فلسطینی‌ها بیدار و عازمند. باید هم این مسیر را دنبال کنند. جز با زبان قدرت نمی‌شود با این جنایتکاران حرف زد. باید خود را قوی کنند و بایستند و مقابله کنند و طرف را مجبور کنند که از جنایت کوتاه بیاید و تسلیم حق و انصاف شود. "

تجربه سال‌های اخیر جریان مقاومت اسلامی با دژخیمان صهیون به ویژه پس از نقطه عطف و بزرگی همچون «طوفان الاقصی» نشان داده که اساساً آنها جز زبان زور نمی‌فهمند و لذا تنها در سایه مقاومت و پاسخ قاطع است که در برابر جبهه حق، متفرق شده و شکست را می پذیرند.

مدت ها پیش از وقوع طوفان الاقصی و وعده صادق ثابت شده که خانه عنکبوتی اسرائیل به‌شدت سست و بی بنیان است و آنها برخلاف فلسطینی‌ها به‌شدت از مواجهه در میدان، هراسناک هستند و این در حالی است که جریان مقاومت اسلامی، روحیه شجاعت و شهادت طلبی دارند و بر سر آرمان‌های مقدس خویش، حاضر به هر نوع ایثار و جان فشانی می باشند.

البته مسلم است که نقش آفرینی در میدان مبارزه و جهاد، ساده و بی هزینه نیست اما ملت و امتی که می‌خواهد از عزت و شرافت اسلامی و انسانی خود دفاع کند و پاسخ زورگویان و مستکبران را بدهد، باید این هزینه را پرداخت کند و چه خوب که این هزینه در برابر بدترین دشمنان خدا یعنی صهیونیست‌های کودک کُش پرداخت شود.

استقامت مؤمنانه در برابر بدترین دشمنان خدا و دین او گرچه توأم با سختی ها و مشکلاتی است اما بی شک اجر بسیاری در نزد خدای متعال دارد، ضمن آن که این استقامت و پایداری همراه با برکاتی است که این روزها بخشی از آن را بعد از عملیات وعده صادق در عرصه داخلی و بین المللی به عینه مشاهده می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها