کد خبر: ۵۳۵۹۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
سمت چپ پرسپولیس با حضور عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف متحول شده است.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه تحلیلی خبری 598: پرسپولیس پس از رفتن یحیی گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ بیست‌سوم، عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف را جذب کرد تا سمت چپ سرخپوشان پایتخت با این دو بازیکن متحول شود. دیگر خبری از کانال‌ کناری غیرفعال نیست و سر‌خ‌ها در آن منطقه از زمین بسیار خطرناک هستند.

ستاره قطری در اوج

عبدالکریم حسن از آن دست بازیکنان است که به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهد و به معنای واقعی کلمه درخدمت تیم است. عده‌ای اعتقاد داشتند ستاره قطری از روزهای اوج خود در السد فاصله گرفته است اما درخشش این بازیکن باعث شد تا همان عده اندک هم نظرشان عوض شود. حسن نسبت به علی نعمتی میل هجومی بیشتری دارد و همین موضوع باعث شده شاهد اورلپ و آندرلپ‌های این بازیکن در طول بازی باشیم؛ موضوعی که به اوسمار کمک می‌کند تا تفکرات هجومی خود را به نحو احسن در زمین به نمایش بگذارد.

اوسمار اعتقاد زیادی به بازی از کناره‌ها دارد و توانایی عبدالکریم حسن هم به این موضوع کمک می‌کند. مرد سال (سابق) فوتبال آسیا در کارهای تدافعی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سمت چپ پرسپولیس هنگام دفاع از سوی او به خوبی پوشش داده می‌شود.

اورونوف همان مهره گمشده

اوستون اورونوف پس از کش‌ و قوس‌های فراوان، در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل راهی پرسپولیس شد تا پیراهن این تیم را به تن کند. اورونوف در همان بازی‌های ابتدایی به خوبی کیفیت خود را نشان داد. بازیکنی که هم خوش‌تکنیک است و هم خوش‌فکر و بازیکن‌های هم‌تیمی را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد. اوسمار هم به دلیل حضور اورونوف، ترابی را به سمت راست زمین منتقل کرد تا سرخ‌ها در هر دو سمت زهردار باشند.

اورونوف در برخی از دقایق بازی به عنوان مهاجم سایه کنار عیسی آل‌کثیر بازی می‌کند و عالیشاه عقب‌تر توپ می‌زند. توانایی بالای اورونوف باعث شده دست اوسمار کاملا باز باشد و شاهد یک پرسپولیس متفاوت باشیم. پرسپولیس اکنون در رده دوم جدول ایستاده است و با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال، از شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها