کد خبر: ۵۳۵۹۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
مهاجم سابق استقلال همانند روزهای اخیر حضورش در استقلال، برای تراکتور هم چندان به میدان نمی‌رود و تبدیل به مهره‌ای نیمکت‌نشین شده است.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه تحلیلی 598 : ارسلان مطهری، یکی از مهم‌ترین جابه‌جایی‌های پنجره زمستانی فوتبال ایران بود که سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان از استقلال جدا شد و برای دومین بار در دوران بازیگری‌اش به تراکتور تبریز پیوست. بعضی از کارشناسان و هواداران استقلال بر این باور بودند که جواد نکونام می‌توانست در نیم‌فصل اول به مطهری بیش‌تر بها بدهد اما سرمربی آبی‌پوشان چنین اعتقادی نداشت و هفته‌ها مهاجم سرشناس خود را روی نیمکت نشاند و وارد زمین نکرد.

ارسلان زیرسایه درخشش رحمان!
به نظر می‌رسید پاکو خمس و تراکتور بتوانند مهاجم محبوب آبی‌ها را بار دیگر به اوج بازگردانند اما در تبریز نیز اتفاق خاصی برای ارسلان، حداقل در این چند هفته رخ نداد. او در این هفته‌ها تحت تاثیر درخشش رحمان جعفری، دیگر بازیکن تازه‌وارد سرخ‌پوشان فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و سه بار در جدال با تیم‌های مس رفسنجان، هوادار و آلومینیوم اراک به جای مهاجم سابق شمس آذر وارد زمین شد و به توفیق خاصی نرسید تا مشخص شود تصمیم نکونام در بازی ندادن به او، صرفا مربوط به مسائل فنی بوده است و نمی‌توان به آن خرده گرفت.

مطهری امیدوار به تغییر شرایط در تبریز
البته نباید فراموش کرد که مطهری از لحاظ روحی نیز دچار مشکلاتی شده و باید برای ریکاوری ذهنی به او زمان داد. حال باید دید با روی کار آمدن سرمربی جدید، وضعیت ارسلان مطهری در جمع پرشورها تغییر می‌کند یا خیر. مهاجم باتجربه‌ای که شرایطش تقریبا همانند مهدی عبدی شده است و هر ۲ بازیکن به دور از روزهای اوج خود، تبدیل به مهره‌ای نیمکت‌نشین شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها