کد خبر: ۵۳۶۱۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی استقلال که در روز محرومیتش از حضور روی نیمکت یک برد بزرگ مقابل تیم شگفتی‌ساز شمس آذر کسب کرد، با حرکتی جنجالی در پایان این بازی خبرساز شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایلنا، استقلال در شرایطی مقابل شمس آذر به برتری دست یافت که دقایق پایانی را با توجه به شرایطی که پشت سر می‌گذاشت با استرس بزرگی به پایان رساند.

آبی‌ها در شرایطی که با سه گل از حریف قزوینی پیش افتاده بود، در دقایق پایانی با دریافت دو  گل در آستانه از دست دادن امتیاز قرار گرفته بودند و در صورتی که وحید کاظمی در صحنه مشکوک پنالتی ثانیه‌های پایانی در محوطه  نیز جسورانه سوت می‌زد، شاید شرایط علیه این تیم پیش می‌رفت.

حرکت جنجالی نکونام بعد برد/ کمیته انضباطی ورود می‌کند؟ (ویدیو +عکس)

نکونام اما در روز محرومیت خود و در شرایطی که مشخص نبود چرا برخلاف قوانین که باید از جایگاه ویژه کار را دنبال می‌کرد، ۹۰ دقیقه از سکوهای نیمکت با کارفنی‌اش به راحتی در ارتباط بود و حتی بین دو نیمه نیز راهی رختکن شد، در پایان بازی شادی عجیبی را با جنجال به پایان رساند.

او که ابتدای چندین بار مشت‌های گره‌کرده‌اش را مشخص نشد به سمت چه کسی نشانه گرفته بود، در ادامه با واکنش یکی از طرفداران شمس آذر مواجه شد. انتقاد هوادار شمس آذر به رفتار نکونام با واکنش تند و باورنکردنی از سوی سرمربی محروم آبی‌ها همراه شد. البته کیانوش رحمتی نیز که وی را همراهی می‌کرد با جملاتی که فحاشی را می‌توان از آن لب خوانی کرد، نکونام را علیه هوادار شمس آذر همراهی کرد تا صحنه‌های زشتی از سوی مربی‌ای که مدعی است در سطح اول فوتبال اروپا و لیگ اسپانیا کار را دنبال کرده، شکل داد و باید دید کمیته انضباطی برای این موضوع چه تدبیری خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها