کد خبر: ۵۳۶۹۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
رویداد ۳۶ ساعته «جام رسانه امید» صبح امروز با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه جام رسانه امید با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی از صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی همراه با انتخاب رسانه های برتر آغاز شده است.

این رویداد از امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شروع به کار کرده و تا 36 ساعت ادامه خواهد داشت.

از شهرهای تهران، قم، لرستان، آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، اصفهان، زنجان و دیگر استان های کشور در این رویداد حضور به هم رساندند.

در این رویداد صنعتگران و تولیدگران بزرگ کشور به روایت پیشرفت پرداخته و رقابت‌کنندگان رسانه ای از این روایتگری‌ها به تولید محتوا می‌پردازند.

داوری اختتامیه این رویداد با استفاده از دو تیم مجهز به هوش مصنوعی و پایشگرهای چندبُعدی انجام خواهد شد.

رویداد «جام رسانه امید» تمرین کار گروهی رسانه ای در انعکاس دستاوردهای نظام است که با هدف روایت‌گری صحیح و درست از پیشرفت ها در سراسر کشور برگزار می شود که امیدواریم با توجه به اتفاقات مثبت خدمت به مردم که روزانه در کشور روی می‌دهد، شاهد امید و نشاط روز افزون در کشور باشیم.

مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» با حضور رسانه‌های بین‌المللی آغاز شد

تیتر زنی، یادداشت، سرمقاله، عکس، کلیپ موبایلی، پادکست، ایده پردازی، پوستر و اینفوگرافیک و گزارش مکتوب، قالب های آثار این رویداد ۳۶ ساعته می باشد.
 
آثار ارسالی در این جشنواره با شاخص های مختلف ارزیابی همچون تعداد بازدید، کیفیت محتوایی اثر، حجم و تعداد انتشار، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است امروزه رسانه‌های معاند سعی در سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم ایران به ویژه جوانان کشور دارند که لازم است در مقابل نیز، رسانه‌های داخلی با اهمیت دادن به فعالیت های رسانه ای و مسئله جهاد تبیین صحیح در جامعه به امیدآفرینی روز افزون بپردازند.

بسیج رسانه با علم و آگاهی به این خلأ به برپایی «جام رسانه امید» در کشور پرداخته تا در زمانی که اخبار منفی در رسانه ها بیشتر به چشم می خورند، دستاوردها و اقدامات امیدآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز روایتگری شده و بصیرت دهی و امیدآفرینی لازم در جامعه اسلامی ایجاد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها