کد خبر: ۵۳۶۹۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
دانی یاتوم رئیس پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد با اظهاراتی از دلایل عدم توافق بر سر مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری 598، رئیس پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو عامدانه مانع از بازگرداندن اسرای صهیونیست و پایان جنگ می‌شود، زیرا این موضوع کابینه وی را در معرض خطر قرار می‌دهد.یاتوم در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به بدبودن کابینه رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو باید از خیلی وقت پیش از قدرت کنار می‌رفت.

رئیس پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بیان کرد: نتانیاهو تنها به خودش اهمیت می‌دهد. ما باید به خیابان‌ها بریزیم و در تظاهراتی صدها هزارنفری خواهان برکناری کابینه وی شویم.

کمی پیش‌تر نیز «رام بن باراک» نماینده کنست به رادیو رژیم صهیونیستی گفت: جنگ ما در غزه بدون هدف است و روشن است که ما جنگ را باخته‌ایم. وی افزود: دوباره به جنگ در همان مناطق قبلی بازگشته‌ایم و نظامیان بیشتری را از دست می‌دهیم و اقتصاد ما هم در حال فروپاشی است.

این نماینده کنست رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: در عرصه بین‌الملل هم ما بازنده هستیم. روابط ما با آمریکا آسیب دیده است و هیچ موفقیتی را کسب نکرده‌ایم.

منبع: مهر

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها