کد خبر: ۵۳۹۴۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
قصه رمان پرخواننده «ماموریت: فهرست سیاه» توسط صنعت سینما تبدیل به یک فیلم سینمایی می‌‌شود که رابرت پاتینسون بازیگر فیلم پرفروش «گرگ و میش» نقش اصلی آن را بازی می‌کند.

فارس، رمان «ماموریت: فهرست سیاه» توسط اریک مادوکس نوشته شده و قصه آن در ارتباط با جنگ عراق و مسائل مربوط به آن است.

این فیلم حال و هوایی دلهره‌آور و روانکاوانه دارد که جزئیات مربوط به آن بر گرفته از یک سری از ماجراها و اتفاقات واقعی است.

خط اصلی قصه در ارتباط با جست‌وجوی سربازان جنگی برای پیدا کردن صدام حسین دیکتاتور سابق عراق و بازجویی‌های او پس از دستگیری است.

فیلم‌نامه فیلم را اریک جنورسن فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌‌کننده فعال تلویزیونی نوشته است. او در کارنامه خود مجموعه جنگی «گروه برادران» را دارد که تام هنکس هم یکی از تهیه کنندگان آن بود.

ژان استفانی ساویر کارگردانی فیلم تازه پاتینسن را بر عهده دارد. او گفته قصد ساخت فیلمی واقع‌گرا را دارد.

رابرت پاتینسون در فیلم «ماموریت: فهرست سیاه» راهی ماموریتی می‌شود که هدف اصلی آن شکار و دستگیری صدام حسین است.

این نخستین بار است که وی در یک فیلم سینمایی جنگی بازی می‌کند و لباس نظامی و نبرد را به تن می‌کند.

پاتینسون با بازی در مجموعه فیلم «گرگ و میش» به صورت چهره‌ای مطرح درآمد. تا به حال چهار قسمت از این مجموعه فیلم به نمایش عمومی درآمده است.

قسمت چهارم فیلم به دلیل طولانی شدن تبدیل به فیلمی دو بخشی شد، که بخش دوم آن بزودی روانه پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌شود.

قسمت‌های قبلی این مجموعه در سطح بین‌المللی نزدیک 2 میلیارد دلار فروش کرده‌اند.

پاتینسون هم اکنون فیلم «بل امی» را آماده نمایش عمومی دارد. این فیلم با حال و هوای درام خود قصه قدرت گرفتن مرد جوانی را در فرانسه قرن نوزدهم به تصویر می‌کشد.

این بازیگر تازه از بازی در فیلم درام «کاسمو پولیس» فارغ شده که دیوید گراننبرگ کانادایی تبار کارگردان آن است و قرار است در آخرین روزهای سال جاری میلادی به روی پرده سینماها برود.

در این فیلم هم پاتینسن در نقش مرد میلیاردری بازی می‌کند که ساکن منهتن است. او طی یک سفر اودیسه‌وار شهری با آدم‌های متفاوتی روبرو شده و دید تازه‌ای نسبت به زندگی پیدا می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها