کد خبر: ۵۴۳۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: هیئت دولت با انجام سفرهای استانی موفق به برقراری ارتباط منطقی با ملت شده است.

فارس، جواد کمالی پنجشنبه شب در حاشیه گشایش نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت دولت تاکنون 100 سفر به استان‌های کشور انجام داده است.

وی بیان داشت: پیشرفت‌های بسیاری طی سفرهای هیئت دولت به استان کرمان صورت گرفته است.

کمالی عنوان کرد: هیئت دولت با انجام سفرهای استانی موفق به برقراری ارتباط منطقی با ملت شده است.

این مسئول تصریح کرد: زمانی که دولت حرف و راز و نیاز مردم را درک کند، بر اساس آن می‌تواند، برنامه‌ریزی کند و پروژه‌ها را انجام دهد.

کمالی انجام سفرهای استانی را بی‌سابقه خواند و افزود: بسیاری از کشورها حتی در اروپا از سفرهای استانی هیئت دولت در ایران الگوبرداری کرده‌اند و سران این کشورها سفرهای استانی و ایالتی را انجام می‌دهند.

وی مهم‌ترین دستاورد سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت را ارتباط با ملت دانست و عنوان کرد: این ارتباط حتی از اجرای بعضی از پروژه‌ها و رفع مسائل در مناطق کشور مهم‌تر و با ارزش‌تر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان خاطر نشان کرد: اگر دولت بتواند با مردم به راحتی ارتباط برقرار کند، بسیاری از مسائل حل و فصل می‌شود.

کمالی بعضی از مصوبات هیئت دولت در استان کرمان را بی‌نظیر خواند و ادامه داد: تشکیل ستاد راهبردی جنوب استان کرمان با صدها پروژه برای رفع محرومیت در این مناطق از مهم‌ترین این مصوبات است.

وی تصریح کرد: با انجام سفرهای استانی رئیس جمهور به استان کرمان هزاران طرح عمرانی در این خطه اجرا شده و توسعه‌هایی در عرصه‌های مختلف صورت گرفت.

کمالی ساخت مدرسه‌ها، توسعه مراکز فرهنگی، راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی، توسعه کتابخانه‌ها، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ترویج و تعمیم شاخص‌های فرهنگی را از مهم‌ترین دستاوردهای سه دور سفر هیئت دولت به استان کرمان برشمرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان عنوان کرد: حضور با شکوه مردم در انتخابات نتیجه انعکاس اجتماعی خدمات دولت است.

وی یادآور شد: مردم استان کرمان با حضور 87 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری بیشترین رأی را به دولت خدمتگزار دادند.

این مسئول گفت: انتخابات مجلس نیز بر خلاف تمام سم‌پاشی‌ها و تبلیغات سوء دشمنان داخلی و خارجی با حضور 70 درصدی مردم در استان کرمان برگزار شد.

کمالی با تأکید بر اینکه نباید از حقیقت غفلت و آن را کتمان کرد، تصریح کرد: ما باید تابع حقیقت باشیم و از حقیقت دفاع کنیم.

وی بیان داشت: افزایش امنیت و کاهش ناامنی در استان کرمان که بستر سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال را فراهم می کند، گام بزرگی بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از وحدت مدیران در استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: مدیران در توسعه این خطه همدل، همگام و همراه هستند.

وی عنوان کرد: در دولت‌های نهم و دهم 14 طرح بزرگ صنایع مس در کرمان به بهره‌برداری رسید.

کمالی گفت: توسعه گازرسانی، زیرساخت‌ها، مخابرات، پوشش شبکه‌های رسانه‌ای و توسعه معادن طی فعالیت دولت‌های نهم و دهم در استان کرمان صورت گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان اذعان داشت: در دوران فعالیت دولت‌های نهم و دهم تعداد مطبوعات استان کرمان از 50 مورد به 157 نشریه افزایش یافته و تعداد کانون‌های فرهنگی مساجد نیز از 50 کانون به 540 مورد رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه اولویت دولت در دور چهارم سفرهای استانی بررسی و اجرای مصوبات سفرهای گذشته، متذکر شد: 600 طرح در قالب طرح‌های مهر ماندگار در کشور اجرا می‌شود که از این تعداد بیش از 20 طرح به استان کرمان اختصاص دارد.

وی ابراز داشت: نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در کرمان گلچینی از خدمات دولت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها