کد خبر: ۵۴۳۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل گفت: بیداری اسلامی بازگشت به هویت اسلامی و احیا ارزش‎ها است.

فارس، علی‎اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با مردم گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ارتباط فراگیر و اعتقادی دین علمای جهان اسلام از مرزهای جغرافیایی نیز فراتر رفته است.

این مسئول تصریح کرد: در جهان اسلام برای اهل فرهنگ هیچ مرز جغرافیایی وجود نداشت و همه مسلمانان یک ید واحده بودند که در هیچ دینی، تمدن واحد دیده نمی‎شود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل با تاکید بر اینکه موج بیداری اسلامی و تحول پیش آمده، بهار عربی نیست، عنوان کرد: بیداری اسلامی یک موج گذرا نیست و حتما ماندنی خواهد بود که سبب اتحاد مسلمانان می‎شود.

ولایتی ابراز داشت: در آینده‎ای نه چندان دور مجموعه جهان اسلام یکی از قطب‎های بزرگ دنیا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بابت حمایت از فلسطین بیشترین هزینه را داده، خاطرنشان کرد: آمریکایی‎ها بارها به صورت پنهان و آشکار اعلام کردند اگر جمهوری اسلامی ایران دست از مبارزه با اسرائیل بردارد مشکلات هسته‎ای و غیرهسته‎ای آن حل خواهد شد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‎الملل در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: بیش از 800 سال از تاسیس اخوان می‎گذرد که موفق‎ترین نهضت بارز این استعمار در کل جهان عرب و جهان تسنن اخوان هستند و اکنون می‎بینیم که در مصر اعلام کردند که 30 درصد مجلس را می‎خواهیم.

این مسئول با بیان اینکه 47 درصد مجلس مصر از اخوانی‎ها هستند، اذعان داشت: اگر دور اول کسی برنده شود حتما از اسلامگرایان خواهد بود و احتمال برد اسلامگرایان در ریاست جمهوری مصر بسیار زیاد است و این جواب کسانی است که از بهار عربی دم می‎زنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
http://bardashtnews.com/news-province/11624-احتمال-تجدید-نظر-در-حکم-شلاق-کاریکاتوریست-اراکی.html
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها