کد خبر: ۵۴۴۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
شاید مدیران باشگاه استقلال این فهرست را خیلی زود تکذیب کنند چون هنوز شاگردان مظلومی یک بازی دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند به همین دلیل نباید آنها را تحت فشار قرار داد اما از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای پیداست که فهرست بازیکنان مازاد پسران آبی از هم اکنون مشخص شده است تا پس از بازی برابر نسف قارشی برخی بازیکنان رسما با استقلال خداحافظی کنند.

به گزارش رجانیوز، استقلالی‌ها هرچند با جذب ستارگان فراوان در فصل نقل و انتقالات لیگ یازدهم توانستند عنوان کهکشانی‌های لیگ برتر را به خود اختصاص دهند اما آبی‌های پایتخت با ستاره‌های بی شمار خود نتوانستند قهرمانی لیگ برتر را به دست آورند تا تنها با جام قهرمانی به کار خود در این فصل پایان دهند،اما حالا که فصل به پایان رسیده مدیران آبی در اندیشه این مهم به سر می‌برند که در فصل آتی در کنار قهرمانی حذفی زمینه قهرمانی در لیگ برتر را فراهم آورند به همین دلیل می‌خواهند با جذب بازیکنان برتر لیگ یازدهم زمینه قهرمانی را مهیا کنند.



برای حضور ستاره‌های جدید باید برخی از بازیکنان فعلی با استقلال خداحافظی کنند، با توجه به اطلاعاتي كه به دست آمده مي‌توان حضور 13 بازيكن را در تيم فصل آينده استقلال قطعي دانست. اين بازيكنان به طور قطع فصل بعد با استقلال خواهند بود حتي اگر احتمال تغييري در كادر فني باشد. سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، پژمان منتظري، ميثم حسيني، علي حمودي، آندرانيك تيموريان، فريدون زندي، كيانوش رحمتي، مجتبي جباري، اسماعيل شريفات، خسرو حيدري و احتمالا محسن يوسفي بازيكناني هستند كه به دليل داشتن قرارداد يا ميل به ماندن، فصل بعد هم با پيراهن استقلال در ميادين ديده خواهند شد. يك بازيكن ديگر هم مي‌تواند به اين ليست اضافه شود كه نامش توحيد غلامي جوان است.

البته اگر مثل محبوب مجاز، يعقوب كريمي يا فردين عابديني به تيم ديگري نرود. 13 بازيكني كه نامشان برده شد بعيد است از استقلال جدا شوند مگر آنكه پيشنهادي از تيم‌هاي خارجي داشته باشند ‌مثل تيموريان يا خسرو حيدري كه زمزمه‌هايي در خصوص رفتنشان از استقلال شنيده مي‌شود اما حضور 5 بازيكن در ليست مازاد استقلال قطعي به نظر مي‌رسد. در ميان آنها مهدي اميرآبادي هم وجود دارد. بازيكني كه 8-7 سال با استقلال بوده و يكي از كاپيتان‌هاي اين تيم هم محسوب مي‌شود. الونگ، جواد شيرزاد، عزيززاده، زرين‌ساعد و شايد ديگر دروازه‌بان استقلال به نام اسلامي نيز در ليست مازاد قرار بگيرند. البته بروز هر تغييري وجود دارد اما در ميان بازيكنان فعلي استقلال 3 بازيكن هستند كه وضعيتشان براي فصل بعد كاملا نامعلوم است.



ساموئل كه قراردادش با استقلال به پایان رسیده با انبوه از پیشنهادهای ریز و درشت رو به رو شده است به همین دلیل به احتمال فراوان این بازیکن خارجی با استقلال ها خداحافظی خواهد کرد.یركوويچ هم وضعيت نامشخصي دارد. اگر يك مهاجم از ميان آقاي گل‌هاي فعلي ليگ جذب شود شايد گوران از استقلال برود. هر چند كه او عملكرد خوبي داشته و مي‌تواند يكي از گزينه‌ها باشد.

يك احتمال ديگر هم اين است كه یركوويچ نيز مثل ساموئل با پيشنهادي از سوي ديگر تيم‌ها روبرو شود. اما در ميان آنها كه وضعيت نامعلومي دارند نام ميلاد ميداودي هم به چشم مي‌خورد. بازيكني كه در فصل يازدهم نه عملكرد خوبي داشته و نه به لحاظ اخلاقي توانسته در زمره بازيكنان خوب اين فصل قرار بگيرد. بود و نبود ميلاد هم مشخص نيست؛‌ شايد او نيز در ليست مازاد قرار بگيرد يا اينكه خودش تيم را ترك كند و برود.

مدیرعامل باشگاه استقلال این روزها به صورت پنهانی مذاکرات خود را با بازیکنان مورد نظرش برای عقد قرارداد همکاری برای فصل آینده آغاز کرده است اما نکته جالب اینست که فتح الله زاده هیچ حرفی درباره نام بازیکنان مورد نظرش بیان نمی‌کند چون از این مساله واهمه دارد بازیکنان مورد نظرش از سوی تیم‌ رقیب با پیشنهادهای اغوا کننده رو به رو شوند به همین دلیل به تمامی پرسنل باشگاه که در جریان فهرست خرید بازیکنان جدید قرار دارند توصیه کرده است از ذکر نام بازیکنان تیم جدید خودداری کند مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

برای رونمایی از فهرست بازیکنان جدید استقلال برای فصل دوازهم و بازیکنان مازاد این تیم که در فصل آتی با استقلال همراه نخواهند بود باید چند هفته‌ای منتظر بود چون سرنوشت کادر فنی استقلال پایان هفته جاری مشخص خواهد شد و آنگاه می‌توان با اطمینان بیشتری در این خصوص اظهارنظر کرد چون پایان هفته جاری مشخص می‌شود مظلومی فصل دوازدهم به عنوان سرمربی استقلال روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست یا این که سرمربی جدیدی برای هدایت استقلال به تهران خواهد آمد.

اگر مظلومی همچنان فعالیت خود را با استقلال ادامه دهد به احتمال زیاد تغییراتی فراوانی را در استقلال شاهد نخواهیم بود اما اگر به جای مظلومی فرد دیگری روی نیمکت آبی‌ها جلوس کند آنگاه همه چیز ممکن است و احتمال دارد آبی‌ها با ریخت و پاش فراوانی پا به مسابقات لیگ دوازدهم بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها