کد خبر: ۵۴۵۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

بانک صادرات ايران به منظور رفاه و آسايس مراجعه کنندگان، دانشجويان و ناشران حاضردر بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران با بسيج بيش از 450نفر از کارشناسان و همکاران، خدمات گسترده و مطلوبي به آنها نموده است.

صفري رئيس روابط عمومي اين بانک ضمن بيان مطلب فوق افزود: اين بانک در راستاي انجام تکاليف اجتماعي و رسالت‌هاي فرهنگي خود براي 5 سال متوالي در نمايشگاه حضور يافته و انجام فعاليت‌هاي مالي و بانکي بيست و پنجمين دوره نمايشگاه کتاب تهران را عهده‌دار شده است. دراين زمينه اين بانک با نصب حدود 3 هزار دستگاه کارت خوان، استقرار 34 دستگاه خودپرداز ثابت و سيار، برپايي شعبه و 19 باجه بانکي و  80 باجه صدور حوالجات کتب خارجي و همچنين با بسيج نمودن 450 نفر از نيروهاي وهمکاران آمادگي دارد تا خدمات مطلوبي به مراجعان ارائه نمايد.

وي افزود: 230 شعب منتخب اين بانک در روزهاي قبل از نمايشگاه 110 هزار بن کارت يارانه ويژه خريد کتاب از بيست و پنجمين نمايشگاه کتاب تهران را براي دانشجويان صادر نموده‌اند. دراين راستا اين بانک با در نظر گرفتن شعب نبش ميترا، ميدان 7 تير، چهارراه قائم مقام و دلپذير که در محدوده جغرافياي مصلي واقع شده اند ونشاني آنها در وب سايت بانک www.bsi.ir در ج شده است، آمادگي دارد در روزهاي برگزاري نمايشگاه از ساعت 8 الي 18 حتي در روزهاي تعطيل بن کارت‌هاي يارانه‌اي براي دانشجويان که در سايت مربوطه ثبت نام نموده و موفق به دريافت بن‌کارت نشده‌اند را صادر نمايد.

صفري درخصوص ارائه خدمات دراين دوره از نمايشگاه ضمن ابراز تشکر از مسئولان برگزار  کننده به خاطر برگزاري منظم و مطلوب نمايشگاه تصريح کرد: نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران به عنوان مهمترين رخداد فرهنگي در سطح کشور، هرساله با حجم زياد علاقمندان به کتاب مواجه مي‌شود. باتوجه به اين ميزان از مراجعه کننده، ارائه خدمات بانکي و مالي تلاش و کوشش و توانمند‌هاي فراواني را مي‌طلبد که دراين خصوص آمارها و گزارش‌هاي عملکردي نشان مي‌دهند که خدمات دهي اين بانک در نمايشگاه امسال از سال گذشته مطلوب‌تر بوده و اين امر رضايت بيشتر مسئولان برگزاري نمايشگاه، دانشجويان، ناشران و مراجعه کنندگان را به دنبال داشته است.

وي در پايان گفت: آمار بالاي تراکنش هاي دستگاههاي پايانه فروش مويد استقبال کم نظير هموطنان گرامي از خدمات الکترونيکي اين بانک است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها