کد خبر: ۵۴۷۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
حنيف عمران زاده در حاشيه تمرين امروز استقلال گفت: اين تصميم کلي تيم بود که تمرين ديروز تعطيل شود و بزرگترهاي تيم چنين تصميمي گرفتند. ما هم تابع تصميم آنها بوديم. البته فتح الله زاده پولي ندارد که به باشگاه بدهد. ما اعتراضي به او نداريم. وزارت ورزش قرار بوده به باشگاه پول بدهد اما نداده است.

وي در پاسخ به اين سؤال که با اين وضعيت مي توانند در ليگ قهرمانان آسيا صعود کنند، تاکيد کرد: با اين شرايطي که هست فکر نمي کنم بتوانيم صعود کنيم. تيم روحيه ندارد که بازي کند. من 130 ميليون تومان از باشگاه طلب دارم. اکنون هم منتظر فتح الله زاده هستيم تا مشکلات حل شود. مشکل از باشگاه نيست و از بيرون تيم را حمايت نمي کنند. اتفاقي که ديروز رخ داد فقط تصميم جباري نبود.


عمران زاده در مورد بازي با چهارشنبه شب نسف قارشي تصريح کرد: چهارشنبه بازي حساسي داريم اما بچه ها ديروز تمرين نکردند تا تذکري به مسئولان بدهند. ما واقعا شرايط سختي داريم. اگر تيم در آسيا حذف شود به مشکل مي خوريم و پول گرفتن سخت مي شود. من مقابل نسف قارشي محروم هستم اما بازي سختي است. آنها در اين بازي ها فقط يک امتياز گرفته اند آن هم در ورزشگاه آزادي.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها