کد خبر: ۵۴۸۰۹
زمان انتشار: ۲۳:۳۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

ندای انقلاب، مجتبی جباری هافبک استقلال در اعتراض به مشکلات مالی تمرین این تیم را تعطیل کرد و نگذاشت بازیکنان در تمرین ریکاوری حاضر شوند.

تمرین تیم فوتبال استقلال قرار بود از ساعت 14 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شود. اعضای کادر فنی از بازیکنان خواستند خود را برای تمرین آماده کنند و چند دور دور زمین چمن بدوند و بعد راهی استخر و سونا شوند.با این حال در ابتدای تمرین مجتبی جباری با حالتی اعتراض آمیز خطاب به مظلومی گفت:« چه چیز را باید شروع کنیم؟ فصل تمام شد اما خبری از مدیرعامل نیست. نمی‌خواهیم شروع کنیم.»جباری سپس رو به بازیکنان کرد و گفت:« همه با هم می‌رویم.»

بعد از این حرف کاپیتان، بازیکنان استقلال زمین چمن را ترک کردند و بعد از مدتی هم از ورزشگاه خارج شدند.

پرویز مظلومی در این زمینه به خبرنگاران گفت:« این تمرین ریکاوری قبل از بازی با نسف قارشی خیلی مهم بود و باید انجام می‌شد.من نمی‌دانم حق با چه کسی است اما امیدوارم این مسئله هرچه سریع‌تر حل و با بازیکنان جلسه‌ای برگزار شود.»

پس از اینکه بازیکنان تیم استقلال با درخواست جباری تصمیم گرفتند تمرین این تیم را تحریم و تا مشخص شدن وضعیتشان صبر کنند، پرویز مظلومی نیز به رختکن کمپ استقلال رفت.علی نظری جویباری، قائم مقام باشگاه استقلال بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع با مظلومی تماس گرفت که سرمربی استقلال اعلام کرد بازیکنان در حال ترک ورزشگاه هستند و دیگر کار از کار گذشته است.

مظلومی که از اتفاق رخ داده در تمرین امروز بسیار ناراحت بود به کادرفنی تیم اعلام کرد در حالی که تیمش باید آماده بازی روز چهارشنبه هفته جاری با نسف قارشی ازبکستان شود، چنین مشکلی پیش آمده و قطعا در تیم تاثیرگذار خواهد بود.کادرفنی استقلال تا آخرین دقایق امید داشت بازیکنان از تصمیم خود منصرف شوند اما این اتفاق نیفتاد و تمام بازیکنان استقلال کمپ اختصاصی این باشگاه را ترک کردند.برخی از آنها هم وقتی در حال ترک ورزشگاه بودند گفتند:«هر وقت پول دادید برمی گردیم.»

مهدی رحمتی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت و حنیف عمران زاده در ابتدا با لباس شخصی به تمرین آمد و وقتی همه بازیکنان در اعتراض به شرایطشان ورزشگاه را ترک می کردند او نیز بازیکنان را همراهی کرد. بازیکنان می گفتند تا زمانی که با مدیرعامل جلسه نداشته باشند تمرین نمی کنند.کادرفنی نیز در جلسه ای به بررسی این موضوع پرداخت تا راهکاری برای مشکل به وجود آمده پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها