کد خبر: ۵۵۴۹۸
زمان انتشار: ۰۲:۰۸     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري يكي از اراذل و اوباش شميران نو پس از يك عمليات تعقيب و مراقبت 6 ساعته خبر داد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عليرضا محرابي از انجام عمليات تعقيب و مراقبت 6 ساعته براي دستگيري يكي از اراذل و اوباش محدوده شميران نو كه در يك درگيري انگشت يك شرور ديگر را قطع كرده بود، خبر داد.
اين مقام انتظامي گفت: در يازدهمين روز ارديبهشت ماه امسال پرونده اي با موضوع درگيري و ضرب و جرح با چاقو و قطع انگشت از سوي كلانتري 136 فرجام به اين پايگاه ارجاع شد.
وي افزود: تحقيقات در اين خصوص آغاز و در جريان بررسي ها مشخص شد كه در اواخر سال 90 تعدادي از اراذل و اوباش محدوده شميران نو اقدام به درگيري با هم كرده بودند كه در اين درگيري فردي به نام يوسف با قمه يكي ديگر از اراذل و اوباش منطقه به نام رضا را مجروح كرده است.
محرابي افزود: با توجه به موارد مطروحه ماموران اين پايگاه پس از مدت 6 ساعت تعقيب و مراقبت از محل هاي تردد اين متهم و اطرافيان وي موفق شدند محل اختفاي او را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه او را بازداشت كنند. وي گفت: متهم به مرجع قضايي معرفي شد و در تحقيقات انجام شده به جرايم خود اعتراف كرد كه طي آن هر دو نفر به اتهام ايجاد اخلال در نظم عمومي، درگيري و حمل سلاح سرد متهم شناخته شده و پس از صدور قرار قانوني راهي زندان شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها