کد خبر: ۵۵۵۰۰
زمان انتشار: ۰۲:۱۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
سقوط در استخر
كاشان-خبرنگار كيهان: كودك يك ساله اي كه به همراه خانواده خود به پارك شهيد سلماني آران و بيدگل رفته بود در حين بازي و دور از چشم خانواده به داخل استخر آب پارك سقوط كرد. حجت الله قرني كارگر شهرداري كاشان در حين انجام وظيفه در پارك با مشاهده كودك به ياري او شتافت و وي را از مرگ نجات داد.
اعدام قاچاقچي
زنجان-فارس: به گزارش روابط عمومي دادگستري كل استان زنجان، يك نفر از محكومان مواد مخدر كه به جرم حمل و نگهداري 5/49 گرم ماده روانگردان از نوع شيشه بدون لفافه دستگير شده بود، اعدام شد. اين سوداگر مرگ پس از محاكمه و تأييد حكم در ديوان عالي كشور و انجام تشريفات قانوني در زندان مركزي زنجان به دار مجازات آويخته شد.
نقص فني در پرواز
تبريز-خبرنگار كيهان: بروز نقص فني در هواپيماي پرواز 5215 «آتا» از تبريز به مشهد، باعث معطل شدن نزديك به 5 ساعت مسافران هواپيما، در فرودگاه بين المللي تبريز شد.
اين پرواز قرار بود ساعت 9 صبح روز سه شنبه انجام شود كه ساعت 13 و 30 دقيقه بعدازظهر صورت گرفت.
تگرگ خسارت زد
اروميه-ايرنا: فرماندار سلماس گفت: بارش شديد تگرگ در عصر روز سه شنبه به 800 هكتار از اراضي كشاورزي و باغ هاي اين شهرستان خسارت وارد كرد. مرتضي نظري گفت: بارش تگرگ كه به مدت 30 دقيقه ادامه داشت زمين هاي زراعي و باغي بيش از 10 روستاي منطقه را دچار خسارت كرد و بين 40 تا 70درصد محصولات كشاورزي بويژه گندم، يونجه و زردآلو و آلو از بين رفتند. بيشترين خسارت در منطقه شكر بازي سلماس به كشاورزان و باغداران وارد شده است.
نجات از مرگ
برازجان-خبرنگار كيهان: استاد نما كار ساختمان از داربست طبقه سوم يك منزل مسكوني در برازجان به پايين سقوط كرد اما از مرگ جان سالم به در برد. وي كه از ناحيه آرنج و كتف آسيب جزيي ديده بود به بيمارستان برازجان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت و مرخص شد. وي در حال انتقال تخته هاي داربست به طبقات بالا بود كه دچار حادثه شد.
آتش سوزي در خودرو
¤خودرو يك شهروند برازجاني دچار آتش سوزي شد و خسارات زيادي به آن وارد آمد. اين فرد در منزل مسكوني خود در حال سوخت گيري خودرو خويش با استفاده از كپسول گاز خانگي بود كه در اثر بي احتياثي دچار حادثه شد.
كلاهبرداري نيم ميلياردي
رشت-خبرنگار كيهان: كلاهبردار 520 ميليون ريالي در شهرستان رضوانشهر دستگير شد.
اين فرد به نام يوسف در معامله قطعه زميني به مساحت 400 متر مربع، مبلغ 520 ميليون ريال از مالك زمين به نام عزيز الله كلاهبرداري كرد.
متهم كه در محل اسكان خود به دام پليس افتاد اعتراف كرد كه قطعه زمين مذكور را تاكنون به 4 نفر فروخته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها