کد خبر: ۵۶۳۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
فارس به نقل از "الجزیرة" نوشت: در پی انفجارهای پراکنده دیروز در عراق 3 تن کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع آگاه وزارت کشور اعلام کرد که در حمله مسلحانه به یک نقطه ایست بازرسی در منطقه "التاجی" واقع در 25 کیلومتری شمال بغداد، 2 پلیس کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.

علاوه بر این در پی انفجار یک بمب در منطقه "العامریة" در غرب بغداد 3 شهروند عراقی زخمی شدند.

در منطقه "الدجیل" واقع در 60 کیلومتری بغداد، چند فرد مسلح ناشناس به منزل یکی از شهروندان حمله و موجب کشته شدن یک زن شدند و سپس پا به فرار گذاشتند. پسر این زن نیز سال گذشته به همین شیوه کشته شده بود.

در بعقوبة واقع در 60 کیلومتری شرق بغداد، یک افسر پلیس اعلام کرد که 3 سرباز طی هدف قرار گرفتن گشتی ارتش در ناحیه "العظیم" زخمی شدند.

از سوی دیگر، پلیس عراق اعلام کرد که شرکت نفت شمال در کرکوک بعنوان دومین شرکت تولید نفت خام در عراق، دیروز مورد حمله موشکی قرار گرفت که هیچ زخمی به همراه نداشت.

منابع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری آلمان اعلام کردند که طی این حمله موشکی چندین خودرو و ساختمان مجاور این شرکت نفتی آسیب دید اما این حمله هیچ قربانی به همراه نداشت.

این انفجارها در حالی صورت می‌گیرد که بغداد خود را آماده می کند تا فردا میزبان مذاکرات ایران و 1+5 باشد. این درحالی است که نشست مذکور در منطقه سبز بغداد برگزار می‌شود که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها