کد خبر: ۵۶۴۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
مجتبی رحماندوست طی یادداشتی از دانشگاهیان خواست تا وی را در امر قانون‌گذاری و نظارت در مجلس شورای اسلامی یاری کنند.

فارس، مجتبی رحماندوست طی یادداشتی از دانشگاهیان خواست تا وی را در امر قانون‌گذاری و نظارت در مجلس شورای اسلامی یاری کنند.

متن این یادداشت به شریح زیر است:

لازمه حضور فعال و پرثمر در مجلس شورای اسلامی، برخورداری از اطلاعات کارشناسی فراگیر برای تهیه طرح‌ها و پیشنهادات و بررسی لوایح دولت است.

بدون شک در میان دانشگاهیان متعهد و توانمند کشورمان و همچنین کارشناسان خبره امور دانشگاهی و آموزش عالی در سراسر کشور عزیزمان، سرمایه‌های عظیمی وجود دارد که می‌توانند این خادم کوچک خود را با ارائه دیدگاه‌ها، پیشنهادات و نظریات کارشناسی خود در پیشبرد فعال و پویای امور مرتبط در مجلس (در هر دو عرصه قانونگذاری و نظارت) یاری دهند.

اینجانب به عنوان کوچکترین عضو هیأت علمی ( دانشیار) دانشگاه تهران و استاد مدعو دانشگاه‌های علامه طباطبایی، علوم قرآنی، آزاد اسلامی، صداوسیما و پیام نور و افتخار عضویت در سازمان بسیج اساتید و احراز عنوان استاد نمونه بسیجی کشور (در سال 1386) و عنوان پژوهشگر برگزیده اساتید ایثارگر دانشگاه تهران (در سال 1388) و رتبه اول پژوهشگر برتر دانشگاهی استان قم (در سال 1388 ) و افتخار طلبگی در حوزه علمیه قم و تألیف معدودی کتاب‌های قابل استفاده دانشگاهیان ارجمند آمادگی کامل دارم تا توانمندی کارشناسی خود را به مدد صاحبنظران فهیم و مؤمن دانشگاهی فهیم و مومن تکمیل و به روز رسانی و ارتقاء دهم؛ دست کلیه عزیزانی را که آمادگی دارند اینجانب را در عرصه کارشناسی یاری دهند، می‌فشارم.

سپاسگزار می‌شوم دیدگاه‌های کارشناسی خود را در موارد زیر: 

1-قوانین مورد نیاز

2- مغایرت قوانین

3- ابهام در قوانین

4- قوانینی که باید تجدید نظر شوند

5- قوانین معطل

و سایر موارد مرتبط در امر قانون گذاری و نظارت هرچه بیشتر بر دستگاه‌های اجرایی را به:

14155 و یا - صندوق پستی شماره 3658 ارسال فرمایید.

ac@rahmandoost‐par.ir - آدرس الکترونیکی این فراخوان در عرض و مغایر با فعالیت‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس و فراکسیون‌های مختلف که در عرصه‌های گوناگون فعالیت می‌کنند، نیست.

اینجانب تمامی تلاش‌های رسمی و غیر رسمی نمایندگان مجلس و فراکسیون‌ها، کمیسیون‌های تخصصی و مرکز پژوهش‌های مجلس در جهت خلق فرایندهای علمی و کارشناسی برای حل معضلات کشور را می‌ستایم و امیدوارم که بتوانم تکمیل کننده اقدامات ارزنده همکاران خود باشم.

مجتبی رحماندوست

منتخب مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس نهم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها