کد خبر: ۵۶۴۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
باتوجه به نزدیک شدن به زمان مذاکرات هیئت ایرانی با گروه 1+5 در بغداد، به کسی مثل جناب مطهری که بسته خبری و عملیات روانی برای استکبار جهانی فراهم می‌کند چه باید گفت.

فارس، قبل از طرح گزینه‌ها، علت ورود و بیان این مسئله از سوی نگارنده، بازی ایشان در زمین دشمن غدار؛ بخوانید جبهه استکباری یا نظام سلطه به سرکردگی آمریکا، می باشد. این دشمن بیش از 33 سال است هر طرح، برنامه و عملیاتی از جنس سخت، امنیتی و نرمش را برای ضربه زدن به بزرگترین انقلاب دو قرن اخیر تا توانسته انجام داده است. حال اگر کسی بخواهد در زمین چنین دشمنی بازی کند. نیاز به تذکر که نه نیاز به نهیب دارد. پس علت ورود مشخص شد. و چیزی غیر از این هم نیست. اما

اول: اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقیانوس بیکرانی است در برهوت قرن 21 که قرن دیجتال، فیبر نوری، عصراطلاعات، عصرمجازی و ... به شمار می‌رود.

طی همین 33 سال جان برکف در رکاب ولی خدا، در کنار مردم و دیگر نهادها و سازمان‌ها و بلکه در راس آنان مبارز خطوط مقدم مقابله با هر سه طیف تهدید و جنگ بوده است از اینکه این اعتقاد قلبی خودی‌ها، علاقه مندان داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه است. بماند و یا یادآوری جملات پر ثمر امام راحل مبنی بر اینکه، اگر سپاه نبود کشور هم نبود و ای کاش منهم یک پاسدار بودم و یا جمله آقای خوبان و ولی خدا که سپاه را معجزه انقلاب اسلامی نامیدند را هم اگر به یاد نیاوریم! اما اعتراف لحظه به لحظه دشمنان را دیگر نمی‌توانیم به راحتی فراموش یا نادیده بگیریم. کافی است نیم نگاهی به سایت موسسات براندازی چون آمریکن اینتر پرایز، رند، سابان، مرکز امنیتی مارشال انگلیس و... نموده و گزارشات مفصل آنان و صدها مرکز، کانون و دپارتمان غربی را مطالعه نمائید.

دوم: با این اوصاف؛ یعنی مطالب پیش گفته فقط از باب یادآوری ذکر این نکته لازم است آمریکا و بقیه یعنی همان جبهه استکباری با تمام خباثتشان نتوانسته اند هیچ غلطی بکنند و طرفی ببندند. حال از دست دیگران که یک میلیاردم قدرت جبهه استکباری را هم ندارند که دیگر هیچ کاری ساخته نیست.

سوم: بی‌بی‌سی فارسی، رسانه رژیم سلطنتی انگلیس یعنی ارگان mi6 خبر اول خود را به نطق علی مطهری اختصاص داد و با انتخاب تیتر "اعتراض علی مطهری به 'دخالت سپاه' در انتخابات مجلس نهم" چنین نوشت: "علی مطهری، نماینده تهران در مجلس ایران با "مشهود دانستن" دخالت سپاه پاسداران در تعداد زیادی از حوزه‌های انتخابات مجلس گفت: "بسیاری از کاندیداهایی که چه در آن حوزه ها چه رای آوردند و چه رای نیاوردند این موضوع را تایید می‌کنند."

و همچنین رادیو فردا، رسانه سازمان جاسوسی آمریکا «‌CIA» نیز با حک پرتره آقای علی مطهری، اظهارات ایشان را در تیتر اصلی خود تحت عنوان: "علی مطهری: سپاه پاسداران در انتخابات مجلس نهم دخالت کرد." تیتری مشابه تیتر بی‌بی‌سی فارسی را برای این خبر انتخاب کرد.

رادیو فردا نوشت: "علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور روز یکشنبه خود سپاه پاسداران را متهم کرد که در انتخابات مجلس نهم دخالت کرده است و گفت که این دخالت، آفتی برای سپاه و نظام اسلامی است."

(بی بی سی، 1/3/91)سپاه در پاسخ به سخنان مطهری: در انتخابات دخالت نکردیم / علی مطهری دخالت سپاه در انتخابات را "خطری برای انقلاب و نظام اسلامی" دانسته بود. ... اصلاح طلبان در سال های گذشته، به ویژه در جریان رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور ایران در سال های 1384 و 1388، سپاه پاسداران را به دخالت غیرقانونی در انتخابات متهم کردند. فرماندهان سپاه، همواره این اتهام را مردو د دانسته اند.... علی مطهری، نماینده تهران در مجلس ایران امروز در نطق میان دستور خود در مجلس با "مشهود دانستن" دخالت سپاه پاسداران در تعداد زیادی از حوزه های انتخابات مجلس گفته بود: "بسیاری از کاندیداها، چه آنها که در آن حوزه ها رای آوردند و چه آنهایی که رای نیاوردند این موضوع را تایید می‌کنند."

(دویچه وله، 20/5/2012) "سپاه پاسداران علی مطهری را به پیگرد حقوقی تهدید کرد. ... علی مطهری روز یکشنبه (31 اردیبهشت/ 20 مه) در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران را به دخالت در انتخابات مجلس نهم متهم کرده بود."

(سی میل، 31/2/91) "علی مطهری: سپاه پاسداران در انتخابات مجلس نهم دخالت کرد....علی مطهری نماینده مجلس از دخالت مستقیم سپاه پاسداران در انتخابات مجلس نهم در برخی از حوزه‌های انتخابیه به نفع نامزد‌های خاص خبر داد.  آقای مطهری امروز یکشنبه (31 اردیبهشت) در نطق پیش از دستور خود گفت که دخالت سپاه پاسداران در انتخابات مجلس، آفتی برای سپاه و نظام اسلامی است." دخالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس نهم را یکی از «نقاط ضعف» دانست و گفت: «دخالت سپاه در بسیاری از حوزه های انتخابیه مشهود بود و بسیاری از کاندیداها، چه آنها که در حوزه ها رای آوردند و چه کسانی که رای نیاوردند، این واقعیت را تایید می کنند.» به گفته وی، سپاه پاسداران «به صورتی جدی از کاندیداهای مورد نظر خود حمایت می کرد.» آقای مطهری گفته است که «دخالت سپاه در انتخابات آفتی برای سپاه و خطری برای انقلاب و نظام اسلامی است.» این نخستین بار است که یک نماینده اصولگرا، سپاه پاسداران را متهم به دخالت در انتخابات مجلس نهم کرده و از نقش آن در حوزه های رای گیری انتقاد می کند."

(رادیو فردا، 31/2/91) سپاه پاسداران به مطهری: حق پیگرد محفوظ است. سپاه پاسداران اظهارات علی مطهری، نماینده تهران، درباره دخالت در انتخابات را مردود دانست و اعلام کرد این ارگان حق پیگیری حقوقی اتهام‌زنندگان را برای خود محفوظ می‌داند. علی مطهری، نماینده اصولگرای تهران، روز یکشنبه،  تیم محمود احمدی‌نژاد و سپاه پاسدار ان را به باد انتقاد گرفت.... و در بخش سیاسی سخنان خود هم تصریح کرد که سپاه پاسداران در انتخابات  مجلس نهم دخالت کرد و تلاش داشت  کاندیداهای مطلوب خود را به مجلس بفرستد. علی مطهری با بیان اینکه  دخالت سپاه پاسداران در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه نقطه ضعف انتخابات بود، تصریح کرد: «دخالت سپاه پاسداران در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه مشهود بود و بسیاری از کاندیداهایی که چه در آن حوزه‌ها چه رای آوردند و چه رای نیاوردند این موضوع را تایید می‌کنند.» مطهری دخالت سپاه را «آفتی بزرگ» برای آینده انقلاب و در تضاد با توصیه‌های آیت‌الله خمینی دانست و گفت: «بر اساس فرمایش ایشان وظیفه سپاه، پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی نه دخالت در سیاست است که در اساسنامه آن نیز آ‌مده است.»

چهارم: حسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی: " ما از خدا می خواهیم به فرزند شهید مطهری رحم کند و عاقبت او را ختم به خیر کند. از فرزند شهید بزرگوار مطهری این سخنان بعید است. این افراد با این سخنان نمی توانند جلوی تحرک سپاه را بگیرند و یا برای افکار عمومی شبهه ایجاد کنند. سپاه یکی از نهادهای دلسوز نظام است که در مقاطع مختلف زحمات زیادی برای کشور و نظام کشیده است."

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: "مطهری باید نسبت به اتهامات خود به سپاه پاسخگو باشد، مسئولان سپاه می توانند نسبت به این تهمت ها از مطهری شکایت کنند. قوه قضائیه باید با جدیت با علی مطهری برخورد کند و از وی بخواهد اگر مدرکی دارد ارائه کند.سپاه برای انقلاب زحمات زیادی کشیده است. آقای مطهری خیال می کند این گونه حرف زدن شجاعت است که بنده از ایشان می پرسم آن زمانی که جوانان 15- 16 ساله به میادین جنگ می رفتند شما کجا بودید. آن زمان شجاع نبودید که به میدان بیایید."

حمید رسایی نماینده مرم تهران در مجلس شورای اسلامی:" تذکر من برای دفاع از یکی از نهادهای مؤثر نظام جمهوری اسلامی ایران است که حق زیادی به گردن همه دارد. امام خمینی (ره) در مورد این نهاد فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود؛ چه در دوره جنگ سخت و چه در دوره جنگ نرم ما شاهد بودیم که سپاه پاسداران یکی از مهمترین وظایفش را دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانسته است. متأسفانه برخی از دوستان از جمله آقای مطهری امروز در نطقش مجددا اتهامی را متوجه این نهاد کرد؛ قبل از این هم آقای مطهری در مسئله وزیر نفت اتهامی را متوجه سپاه کرده و گفته بود که سپاه قصد بدست گرفتن تمام قدرت‌های کشور را دارد که رئیس مجلس هم در آن روز جواب محکمی به این موضوع داد."

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: "مطهری خودش را در حوزه نقادی همه قرار داده و شاید این مسئله هم ایرادی نداشته باشد اما باید برخی مسائل اخلاقی را رعایت کند چراکه وی خود را مدعی اخلاق اجتماعی می‌داند بر همین اساس باید این مسائل را مدنظر داشته باشد."

کاظم جلالی:" با توجه به اخباری که در مورد صحبتهای مطهری در جلسه دیروز مجلس به من رسیده، نقدهای جدی به صحبتها و مواضع وی وارد است."

"اظهارات اخیرعلی مطهری و متهم کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دخالت در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی نشان داد که بزرگترین نیاز امروز ما بیش از هر زمان دیگری همچنان "بصیرت" است و بس. ... براستی کسی که تغذیه کننده رسانه های غربی است صلاحیت حضور در مجلسی را دارد که مردم به سبب سوابق پدرش به وی رای داده اند؟..."

مسئول روابط عمومی کل سپاه: "سپاه وامدار هیچ جریان و جبهه سیاسی نبوده و هرگز خود را در دایره محدود آنها تعریف نکرده و نخواهد کرد. تجربه به ما آموخته است بعد از برگزاری هر انتخابات در کشور اشخاص و جریان های سیاسی ادعای دخالت سپاه را مطرح می کنند و بر این اساس در انتخابات اخیر مجلس قبل از مرحله اول و نیز در آستانه مرحله دوم رسماً عدم جانبداری خود از اشخاص و جناح های سیاسی را به اطلاع افکار عمومی رسانده است که مستندات آن نیز در سایت خبری رسمی سپاه [سپاه نیوز] موجود است، البته توقع آن بود که شاهد تکرار چنین ادعاهایی نباشیم. اینکه هر از گاهی برخی اشخاص و جریان ها با طرح ادعاهای غیر واقعی و نخ نما شده ، فرصتی را برای ضد انقلاب و رسانه های بیگانه فراهم آوردند تا هجمه علیه سپاه را مهندسی و عملیاتی کنند اقدام نا پسندی است که علاقمندان به انقلاب و نظام به آن به دیده تأمل و تردید نگاه می کنند. در کشور ما ساز و کارهای لازم برای برخورد قانونی با هر نوع تخلف انتخاباتی پیش بینی شده است و از کسانی که مدعی دخالت سپاه در امر انتخابات هستند به قاطعیت می خواهد مستندات خود را ارائه کنند. بدیهی است سپاه حق پیگرد حقوقی مدعیان دخالت سپاه در انتخابات را برای خود محفوظ می داند."

پنجم: سوم خرداد، روزی شکوهمند در تاریخ چند هزار ساله ایران اسلامی، از یک طرف یاد آور رشادت دلیر مردانی از جنس سپاه است از سویی دیگر میدان مبارزه نرم با نمایندگان جبهه جنگ نرم نظام سلطه. سردمدارانی که لهله می‌زنند برای یافتن بهانه، وقتی هم پیدا نمی کنند لب تاپی را به عنوان اسب تروا علم می کنند یا با فتوشاب در گوشه‌ای از سرزمین مردان مرد، یعنی پارچین "اتاقک مهار انفجار" به نمایش می گذارند که شاید بتوانند در اذهان عده‌ای هم شده تخم تردید در خصوص فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران ایجاد کنند. حال در چنین برهه حساس( مذاکرات هیات ایرانی با گروه 1+5) در سوم خرداد در بغداد، یک کسی مثل جناب مطهری بسته خبری و عملیات روانی برای استکبار جهانی فراهم کند چه باید گفت. اینجاست که بحث گزینه های پیشرو در خصوص آقای "علی مطهری" در افکار عمومی شکل می گیرد. چون ورود ایشان به این مقوله دشمن پسند هیچ دلیل عقلانی و محکمه پسندی وجود ندارد.!

ششم: گزینه ها بدون هیچ قضاوتی قید شده است تا شاید برادرمان جناب علی مطهری قدری تامل و تفکر نموده و در پیش وجدان خود به قضاوت نشسته و مروری بر عملکرد رسانه‌ای خود داشته باشد.

1- آیا این بیانات بر اساس عدم آگاهی و اطلاع از فعل و انفعالات پیرامون ایشان است.؟

2- آیا برای معروف شدن  از طریق رسانه هاست؟

3- آیا خدای ناکرده بر اساس بغض و کینه است؟

4- آیا سناریویی برای برون رفت از وضعیت و موقعیت خاص فردی، گروهی و جناحی بشمار می رود.؟

5- آیا خدای نکرده طرف کسی یا ... ماموریتی دارد.؟

6- آیا نستجیرو ...و انشاء الله از ساحت مبارک ایشان بدور باد نفوذی هستند.؟

7- یا اینکه؛ با توجه به تلاش دولت، شورای نگهبان و بیش از چهار هزار ناظرو دست اندر کار صندوق های رای، چنین اتفاقی افتاده و هیچیک از آنان هم  متوجه نشده اند فقط جناب آقای علی مطهری و تعدادی از عمله دشمن متوجه شده اند و با اسناد و مدارک فراوان در دست به بیان چنین خطر فاجعه آمیزی پرداخته است.!؟

باشد که همه رهروان شایسته‌ای برای شهید مطهری و پاسداران شهیدی باشیم که جان عزیز خود را هدیه انقلاب اسلامی و مقابله با کچ فهمی، تحجر، نفاق و شرک نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد جواد عربقهستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
با این شناختی که در این مدت از نامبرده دیدیم هر هفت گزینه صیح است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
كلمه جناهی در بند 4 اشكال املايي دارد لطفا اصلاح كنيد. صحيح : جناحي
پاسخ
مدیر پایگاه
سلام . ممنون اصلاح شد
جدیدترین اخبار پربازدید ها