کد خبر: ۵۶۸۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
سردار شعبانی هشدار داد
جانشین دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: اگر آمریکا نخستین تیر را شلیک کنند، ایران اسلامی آخرین تیر را شلیک می‌کند.

فارس، سردار ناصر شعبانی در یادواره شهدای روستای زیاران شهرستان آبیک اظهار کرد: امروز سیستم لیبرالیسم ویروس گرفته و بودائیسم و کنفوسیوس برای بشر حرفی ندارند.

وی افزود: امروز تنها سیستم پیشرفته دین اسلام و به ویژه شیعه است که در دنیا برای بشریت حرف دارد و روند رو به رشد را طی می‌کند.

جانشین دانشگاه جامع امام حسین (ع) ادامه داد: قانون اساسی شیعی انقلاب اسلامی مدلی برای مردم دنیا و به ویژه اهل سنت شده است.

شعبانی با بیان اینکه امروز اسرائیل منزوی شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز مدل رفتاری مردم‌سالاری دینی کشورهای جهان شده است.

جانشین دانشگاه جامع امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: اگر امروز پرچم ایران اسلامی استوار و سربلند است به برکت خون شهدا و حضور رزمندگان دیروز است که در کاخ صدام یک جانباز به عنوان دبیر شورای امنیت ملی از موضع ایران دفاع می‌کند.

وی اذعان کرد: اگر آمریکا جمهوری اسلامی را تهدید هسته‌ای می‌کند و جرأت حمله ندارد به این دلیل است که انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس امتحانش را خوب پس داده و اگر نخستین تیر را شلیک کنند، ایران اسلامی آخرین تیر را شلیک می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: جمهوری اسلامی خواهان جنگ نبوده و نیست ولی در طول دو هزار و 887 روز جنگ،  793 روز ایران به عراق و 309 روز رژیم عراق به کشورمان حمله کرد.

*عزت انقلاب اسلامی در گرو خون شهداست

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هیچ مختصاتی از کشورمان در طول هشت سال جنگ تحمیلی به دست بیگانه نیفتاد.

شعبانی عزت و عظمت ایران اسلامی را در گرو خون سرخ شهدا دانست و تصریح کرد: زمان جنگ با عراق، جنگ نابرابر علیه ایران اسلامی تحمیل شد و مردم درد و رنج بسیاری را تحمل کردند ولی با رشادت‌ها، شهامت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام، ایران اسلامی امروز به اوج قدرت و اقتدار رسیده است.

وی خطاب به جوانان عنوان کرد: اگر مردانگی مردان خدا نبود یا باید بخشی از سرزمینمان را از دست می‌دادیم و یا باید مبارزه می‌کردیم که شهدا راه دوم را انتخاب کردند و برای دینشان، انقلابشان و ناموسشان جانشان را فدا کردند.

شعبانی با ذکر این که شهدا شخصیت‌های مشخصی هستند که نشان در بی‌نشانی دارند، افزود: آحاد جامعه باید یاد شهدا را گرامی، راهشان را ادامه و خانواده‌هایشان را تکریم کنند.

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: شهدا بهترین‌ها هستند و ما باید بهترین‌ها را برای شهدا انجام دهیم.

شعبانی خاطرنشان کرد: برخی اوقات عکس شهدا را به دیوار می‌زنیم ولی عکس شهدا عمل  می‌کنیم که این امر منصفانه نیست.برگزاری یادواره‌های شهدا در ترویج فرهنگ شهادت، تقویت روحیه معنوی مردم و الگوی رفتاری می‌تواند برای اقشار مختلف جامعه تأثیر بسزایی داشته باشد.

این مسئول اظهار کرد: به فرمایش مرجع عالیقدر مرحوم آیت‌الله بهجت، مقام و منزلت شهدا قابل مقایسه نیست چراکه شهدا در قیامت یا از ما شکایت و یا از ما شفاعت می‌کنند.

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به سوم خرداد سال 61 و آزادسازی خرمشهر افزود: در عملیات بیت‌المقدس، 19 هزار نیروی مهاجم به اسارت رزمندگان اسلام در آمدند که در بین آنها 16 ملیت وجود داشت و این مهم بیانگر جنگ نظام سلطه با ایران است که شهدا، ایثارگران و آزادگان و جانبازان با رشادت‌های خود و ملت بزرگ ایران و با توکل بر خدا و رهبری‌های پیامبر‌گونه امام راحل توانست به تنهایی در برابر نظام استکبار جهانی ایستادگی کند تا ایران اسلامی امروز سربلند و سرافراز باشد.

گفتنی است، سردار شعبانی جانشین دانشگاه امام حسین (ع) به همراه جمعی از مردم و مسئولان شهرستان آبیک در گلزار شهدای روستای زیاران حضور یافته و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این روستا ادای احترام کرده و میثاقی دوباره با شهدا تجدید کردند.

روستای زیاران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک، 32 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها