کد خبر: ۵۶۸۹۵
زمان انتشار: ۰۲:۲۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
مرد كلاهبردار با خريد 12 قطعه سكه بهار آزادي 5هزار دلار تقلبي به فروشنده داد و متواري شد.
مردي 50 ساله با مراجعه به يك طلافروشي در كرمان تقاضاي خريد 12 قطعه سكه بهار آزادي كرد.
صاحب مغازه پس از فروش سكه ها مبلغ 5هزار دلار وجه آن را از خريدار تحويل گرفت اما پس از بررسي متوجه تقلبي بودن دلارها شد اما در آن هنگام خريدار بلافاصله محل را ترك و متواري شده بود.
با شكايت طلافروش، پليس با كسب دستور مقام قضايي، تصاوير ضبط شده دوربين مداربسته مغازه طلافروشي را بررسي كرد و تصوير مرد كلاهبردار، بلافاصله براي تمامي طلافروشان فرستاده شد تا در صورت مشاهده متهم، موضوع را به پليس گزارش دهند.
ساعت 20 روز يازدهم ارديبهشت ماه متهم، به قصد فروش دلار جعلي و انجام معامله به بازار كرمان مراجعه و توسط كسبه شناسايي و با اطلاع به كلانتري، توسط گشت مستقر در بازار دستگير و در بازرسي بدني به عمل آمده از وي 99 قطعه اسكناس يكصد دلاري كشف شد.
متهم با نام «حسين ك» در بازجويي ها ادعا كرد كه يك سال قبل مقداري پسته را به مبلغ 2 ميليون تومان در تهران فروخته و آن مبلغ را به 22 هزار و 300 دلار تبديل كرد اما از جعلي بودن دلارها اطلاعي نداشته است.
وي گفت: از دلارهاي موجود براي خريد 170 قطعه سكه استفاده كرده است.پرونده متشكله به دادسرا ارسال و متهم به اتهام جعل دلار و استفاده از آن و كلاهبرداري روانه زندان شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
kose nanat dolar chand bode parsal?
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها