کد خبر: ۵۷۵۴۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۴     ۰۸ خرداد ۱۳۹۱

به گزارش پایگاه 598، خبرنگار جنگ نرم مشرق، هم‌زمان با مراسم ثبت جهاني تعزيه كه با حضور رئيس جمهور انجام شد، رسانه ملي در برنامه‌ای كه از شبكه آموزش سيما و در قالب يكي از آیتم‌های برنامه راديو هفت صورت گرفت به تمسخر اجراي اين مراسم آئيني و معنوي پرداخت.

شبکه 7 جمهوری اسلامی ایران در برنامه «رادیو 7»‌ خود با این کار نه تنها حرمت تعزیه‌خوانی را نگاه نداشت بلکه دست به استهزاء و تمسخر تعزیه‌خوانی در ایام سوگواری زد. نكته جالب توجه در اين برنامه كه با موسيقي و حالات و اشعار مناسب مراسم تعزيه عجين بود، اين است كه مجري برنامه صراحتاً به اجراي آيتم مذكور با تمثيل به تعزيه اشاره مي‌كند.

دانلود

گویا توهین به مقدسات و استهزاء آنها در رسانه ملی کشور ما تبدیل به امری عادی شده است. کاملاً مشخص است که مسئولین رسانه ملی  خواب نیستند، بلکه خود را به خواب زده‌اند، چرا که با توجه به اقدامات سوال‌برانگیزی که در گذشته نیز در رسانه ملی روی داده و با توجه به اطلاع‌رسانی‌هایی که در این زمینه شده است، آنها تا کنون باید به خود آمده و دست به اصلاح ساختار موجود می‌زدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۲
آیا عوامل رادیو هفت تا این حد نادان هستند؟آیا عزمت امام حسین هنوز هم برا یکسی ناشناخته مانده است؟آیا اینها ندیدند عوامل سال 88 را که از پا نیفتادند مگر بواسطه توهین به روز عاشورا؟چه کسی مسئول نظارت بر پخش برنامه رادیو هفت بوده است؟هر روز هزاران مشکل بزرگ از مرگ و میرهای عجیب و غریب گرفته تا بیماریهای صعبالعلاج در زندگی مردم وارد می شود همه وقتی شنیدیند با آه می گویند ای وای بند خدا آدم خوبی بود!اما هیچ کس نگاه نمی کند که شاید طرف در پرونده اش چنین چیزهایی باشد.
آقای شاهین نجفی بخاطر توهین به امام هادی مرتد شناخته شد که البته به جا بود حالا عوامل برنامه هفت چطور آیا آنها هم چیزی کمتر از بر جای گذاشته اند؟
پاسخ
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد و..... خدا لعنتشان كند.
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۰
۰
خدا لعنت شان كند ان شالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها