کد خبر: ۵۷۸۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۰ خرداد ۱۳۹۱

حجت‌الاسلام احمد سالک از سخنگویی جامعه روحانیت مبارز خداحافظی کرد.

حجت‌الاسلام والمسمین احمد سالک در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شب گذشته با اکثریت اعضا و با حضور آیت‌الله مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران برگزار شد. 
 
وی با اشاره به مباحث مطرح در نشست شب گذشته افزود: اعضای جامعه روحانیت در ابتدا طبق روال مباحث مطرح درباره اخبار داخلی، بین‌المللی و منطقه‌ای مربوط به کشورمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه به مسائل و اخباری پیرامون وضعیت انتخابات بحرین، مصر، سوریه و فشارهایی که اخیرا کشورهای اروپایی در جریان اخراج سفرای سوریه انجام دادند، مورد بحث قرار گرفت.
 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بحث مسائل داخلی، وضعیت مجلس نهم و تحولات صورت گرفته در سطح مدیریت حوزه علمیه قم را از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.
 
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه به مسائلی برای آینده کشور و زمینه‌ فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی جامعه روحانیت مبارز در رابطه با تقویت مناطق و استان‌ها، تنظیم اساسنامه و ارزیابی حضور و نقش مثبت علما در مجلس نهم به خصوص جامعتین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
حجت‌الاسلام سالک بحث برخورد تاکتیکی مناسب ایران علیرغم تهدیدهای بین‌المللی در مذاکرات 1+5، اعتراف اوباما در به رسمیت شناختن انرژی هسته‌ای برای ایران در شیکاگو و خانم اشتون در بغداد و استانبول که به نفع جمهوری اسلامی تمام شد را از دیگر مباحث این نشست اعلام کرد.
 
وی با اشاره به تغییر سخنگوی جامعه روحانیت تصریح کرد: بنده به دلیل انتخاب در مجلس نهم شورای اسلامی از سوی مردم اصفهان و تداخل وظایف، پیشنهاد تغییر سخنگو را در این نشست عنوان کردم که در جلسات آتی سخنگوی جامعه روحانیت مبارز انتخاب و معرفی خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها