کد خبر: ۵۸۱۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۰     ۲۳ مهر ۱۳۸۹
حاج مهدی سلحشور در گفتگو با ۵۹۸:
این حرکت خود را "مانور عظیم جشن ظهور" گذاشته ایم یعنی برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم استقبال از ولی امر مسلمین و نائب امام زمان(عج)را یک مانور می دانیم و برای تحقق چنین امری تمامی اقشار مختلف کمر همت بسته اند.

به گزارش پایگاه 598، با اعلام خبر سفر رهبر معظم انقلاب به شهر قم گروه های مختلف مردمی با تشکیل ستادهایی خودجوش به فعالیت در راستای استقبال از رهبر فرزانه انقلاب مشغول شده اند. هیئات مذهبی استان قم نیز مانند تمامی اقشار گوناگون با تشکیل ستاد استقبال شروع به کار نموده اند.حال در گفتگویی کوتاه با دبیر ستاد استقبال هیئات مذهبی استان قم، حاج مهدی سلحشور به بررسی فعالیت های این ستاد پرداخته ایم که در ذیل آمده است:

هدف از تشکیل این ستاد چه بوده و چه برنامه هایی در دستور کار این ستاد قرار دارد؟

 این حرکت خود را "مانور عظیم جشن ظهور" گذاشته ایم یعنی برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم استقبال از ولی امر مسلمین و نائب امام زمان(عج)را یک مانور می دانیم و برای تحقق چنین امری تمامی دوستان کمر همت بسته اند تا هر کسی به اندازه وسع و توان خود در این کار شرکت کنند. این ستاد کاملأ مردمی و بدون وابستگی به اداره یا نهادی و جمعی از هیئات مذهبی در آن حضور دارند و همچون دیگر ستاد های مردمی که به محض اطلاع از سفر ایشان به قم در گوشه و کنار تشکیل شده اند، برای برگزاری یک استقبال تاریخی از ایشان برنامه ریزی کرده اند زیرا ما طی مشورت هایی که با بزرگان دینی شهر داشتیم با رهنمود های آنان به این نتیجه رسیدیم که تشکیل ستاد های خودجوش توسط صنوف مختلف مردمی، می تواند بسیار تأثیر گذار باشد.

به نظر شما برکات سفر مقام معظم رهبری به قم از چه لحاظ هایی قابل توجه می باشد؟

قطعأ حضور ایشان و دمیده شدن نفس ایشان در فضای شهر ما دارای خیر و برکت می باشد. ما از خداوند می خواهیم که اولین برکت سفر ایشان، این باشد که  در قلوب ما تأثیر بگذارند و ما را راسخ تر از گذشته در راه این انقلاب و ولایت فقیه بنمایند. ایشان طی این سفر با اقشار گوناگون شهر دیدار خواهند داشت که ثمرات این نشست ها علاوه بر مردم قم، شامل حال امت اسلام نیز خواهد شد که از جمله این دیدار ها می توان به دیدار عمومی ایشان با مردم، دیدار با علما، دیدار با بسیجیان و نخبگان استان اشاره کرد.

دلیل حساسیت رسانه های بیگانه و دشمنان نسبت به سفر مقام معظم رهبری به قم چیست؟

دشمن خوب می داند که اگر بتواند بین ولایت و مرجعیت و روحانیت طی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود فاصله بیاندازد، قطعأ قدرت ضربه زدن به این انقلاب را پیدا می کند که البته با توجه به هوشیاری شخص مقام معظم رهبری ما مطمئن هستیم که آنها در پیاده کردن این نقشه خود، ناکام خواهند بود و ما شاهد خواهیم بود که بیشتر دیدارهای ایشان در قم با روحانیون و مراجع خواهد بود و ثمرات و برکات این دیدار ها را در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود.

مردم قم چگونه می توانند میزبانی و استقبال شایسته ای از رهبر فرزانه انقلاب داشته باشند؟

خدا را شکر می کنیم که شهر ما و مردم آن همواره در تمامی صحنه ها پیشگام بوده و هستند. نام شهر قم همواره با مرجعیت و روحانیت گره خورده و ما با بررسی آمار شهدای دفاع مقدس می بینیم که بیشترین شهدا از اقشار مختلف جامعه توسط روحانیت تقدیم شده است. و قطعا مراسم استقبال و حضور حماسی مردم از معظم له برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد و مردم قم با استقبال بی نظیر بار دیگر میثاق خود را با ولایت تجدید خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها