کد خبر: ۵۸۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۲۳ مهر ۱۳۸۹
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، از اعلام آمادگی جمعی از بانوان برای شستشوی مسیر استقبال از رهبری با آب و گلاب خبر داد.


احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، سفر ایشان را منشا خیرات و برکات بسیار فراوان ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه قم شهر اهل بیت(ع) است گفت: قمی ها همواره تابع محض ولایت فقیه و حامی نظام اسلامی بوده اند و در عرصه ها و صحنه های مختلف وفاداری خود را به انقلاب نشان داده اند.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه سفر رهبری به قم منشا خیر و برکات فراوان برای مردم قم خواهد بود تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال 74 و به دنبال سفری که به این شهر داشتند، قم را به عنوان استان اعلام کردند و خوشبختانه با اقدام مدبرانه ایشان زمینه های رشد و توسعه بیش از پیش قم فراهم شد.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری توجه خاصی به قم داشته و دارند و تاثیرگذاری این شهر را در جوامع امروزی به خوبی می دانند و خوشبختانه با استان شدن این شهر، رشد و جهش عظیمی در عرصه های مختلف در این استان ایجاد شد و اعتبارات افزایش چشمگیری پیدا کرد.

این مسؤول استانی تصریح کرد: همه ما معتقدیم حضرت آیت الله خامنه ای نائب امام عصر(عج) است و قطعا مردم قم در مدت زمان حضور ایشان در این شهر میزبان بسیار خوبی برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند بود و ما جلوه های زیبایی از پیوند مردم با ولایت را به نظاره خواهیم نشست.

وی با بیان اینکه مردم قم با استقبال باشکوه از مقتدای خود ایامی ماندگار را در تاریخ ثبت خواهند کرد تصریح کرد: همه مردم قم مشتاق و بیقرار دیدار آقا هستند و برای استقبال از ایشان لحظه ها را می شمارند تا روز 27 مهرماه فرا برسد.

حاجی زاده همچنین از اعلام آمادگی جمعی از بانوان استان قم برای شستشوی مسیر استقبال از رهبری با آب و گلاب خبر داد و گفت: شهر قم آمادگی همه جانبه ای برای استقبال از رهبری دارد و این سفر برکات بسیاری را برای این دیار و کشور خواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم تصریح کرد: با توجه به اینکه سفر مقام معظم رهبری به قم بعد از فتنه سال 88 صورت می گیرد و دشمنان هم از هر اقدام و کاری برای ایجاد خدشه در این سفر کوتاهی نکرده اند مردم قم با استقبالی به یاد ماندنی از مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها