کد خبر: ۵۸۶۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
شهید ناصر به دور از هیاهو در گردان کار می‌کرد. او شاگرد خلف حاج عبدالله بود. اعتقاد داشت باید آینده جنگ رو دید، باید برای 20 سال جنگ نیرو و برنامه داشت.

فارس، شهید حاج ناصر اربابیان در 22  آذر 1341 در تهران متولد شد. برادرش حاج محسن در مورد او می‌گوید: منزلمان آن روزها تا 3 یا 4 سال نارمک بود و از سال 45 به یوسف آباد نقل مکان کردیم. از کودکی نام امام و اوصافش را شنیده بودیم و برخی از افراد فامیل به دلیل مبارزه با رژیم طاغوت زندان هم رفته بودند.

ناصر کتاب زیاد می خواند. برخی کتاب‌ها مثل "برای چشمهایت" تاثیر زیادی بر روی او داشت. به طوری که مدت‌ها حتی تلویزیون هم نگاه نمی کرد.

با اوج گیری انقلاب در مسجد محل (شفا) که امام جماعتش آیت الله آقا سید رضی شیرازی بود به مبارزه پرداخت و در راهپیمایی‌ها با عنوان انتظامات برخورد فعالی داشت. در روزهایی که امام وارد کشور شده بودند از اعضای انتظامات منزل امام بود. آن روزها تاثیر ویژه ای بر روح او داشت.

 

آبانماه سال 64/ اردوگاه آموزشی چم امام حسن(ع) قصرشیرین/ ایستاده ازچپ: شهیدحاج ناصر، شهید بهرامی، شهید نوریان، شهید تابش، شهید برخورداری، شهیدکریمی، شهید روشنی، شهید صدیق

 

شهید ناصر به دور از هیاهو در گردان کار می‌کرد. او شاگرد خلف حاج عبدالله بود. اعتقاد داشت باید آینده جنگ رو دید، باید برای 20 سال جنگ نیرو و برنامه داشت. لذا با این استراتژی مسولیت آموزش تخریبچی ها رو به عهده گرفت. آبانماه سال 63 مقر آموزشی چم امام حسن در قصرشیرین رو برپا کرد و با همفکری شهید نوریان کارآموزش نیروها رو شروع کرد. این دوره آموزشی از بهترین دوره ها بود و بچه هایی که در این دوره تربیت شدند گره گشای عملیات‌ها بودند.

شهید فیروزبخت، صدیق، تابش، روشنی، کریمی و... ازجمله اونها هستند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها