کد خبر: ۵۹۱۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
روز گذشته همایشی یا عنوان تکریم خدمت در جهت پاسداشت و تقدیر از 8 سال زحمات علی بنایی نماینده دو دوره قم و مورد حمایت حزب موتلفه برگزار گردید. در این مراسم شخصیت هایی چون آیت‌الله استادی، حجت‌ الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی، حجت‌ الاسلام و المسلمین جمشیدی، احمد امیرآبادی و دکتر علی لاریجانی حضور داشتند.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته همایشی یا عنوان تکریم خدمت در جهت پاسداشت و تقدیر از 8 سال زحمات علی بنایی نماینده دو دوره قم و مورد حمایت حزب موتلفه برگزار گردید.



در این مراسم شخصیت هایی چون  آیت‌الله استادی، حجت‌ الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی، حجت‌ الاسلام و المسلمین جمشیدی، احمد امیرآبادی و دکتر علی لاریجانی حضور داشتند.

در این مراسم از سوی علی لاریجانی با اهدا لوحی از تلاش‌های حجت‌الاسلام بنایی تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از سوی جمعی از طلاب قمی، جامعه ورزش قم، شهردار قم، شرکت آب و فاضلاب قم، طایفه داوری زند، هیئت خادم الشهدا، دانشگاه علوم پزشکی قم، صنف فرش فروشان، تعاونی تولید کنندگان فرش، سازمان نظام پزشکی،  هیئت‌های مذهبی استان قم، جانبازان قم، کانون سنگر سازان بی‌سنگر استان قم و ... با اهدا لوح و هدایایی از خدمات حجت‌الاسلام بنایی تجلیل و تقدیر شد.

لازم به ذکر است که علی رغم حمایت جامعه مدرسین در دوره هفتم و هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حجت الاسلام علی بنایی، جامعه مدرسین در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی به دلایلی از حمایت از ایشان سرباز زد و علی بنایی در این دوره نتوانست آراء لازم را برای رسیدن به صندلی های سبز مجلس را بدست آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها