کد خبر: ۶۰۲۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
سری دوم سریال تلویزیونی «ستایش» درحالی ساخته می‌شود که ستایش ۲۰ سال پیرتر می‌شود.

نرگس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: پس از حضور در مجموعه تلویزیونی «ششمین نفر» کار دیگری را قبول نکرده‌ام و ترجیح می‌دهم به صورت گزیده و در آثار خوب حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: حتی اگر تله‌فیلم مناسبی هم ساخته شود در آن حضور پیدا خواهم کرد و برایم فرقی ندارد ولی متاسفانه از کار خوب خبری نیست و متن‌های قوی نوشته نمی‌شود.

محمدی اظهار داشت: در کارهایم ماندگاری و تاثیرگذاری از همه چیز برایم مهم‌تر است ولی متاسفانه شما الان هم می‌بینید که فیلم‌های سینمایی بسیاری ساخته می‌شود ولی خبری از ماندگاری نیست. 

این بازیگر همچنین درباره حضورش در سری دوم سریال ستایش توضیح داد: هنوز فیلمنامه به صورت کامل آماده نشده، اما در سری دوم من 20 سال پیرتر می‌شوم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌تر اعلام شده بود «مریلا زارعی» قرار است نقش میان‌سالی شما را ایفا کند، گفت: بله، این خبر اعلام شد ولی قرار است ابتدا تست گریم میان‌سالی را روی من انجام دهند و اگر جواب داد که هیچ اما اگر جواب نداد، بازیگر دیگری این نقش را ایفا کند که البته هنوز به طور قطعی مشخص نشده که خانم زارعی این نقش را ایفا کنند. 

بازیگر نقش ستایش درباره اینکه معمولا سری دوم آثار نمایشی با افت همراه هستند، عنوان داشت: این موضوع مطرح است، اما تا به حال که حدود چند قسمت از آن توسط آقای سعید مطلبی نوشته شده و من خوانده‌ام، چیزی کم از سری اول ندارد و به همان میزان جذاب و پربیننده خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که انواع و اقسام مشکلات برای ستایش در سری اول روی داد، دیگر چه مانده که در سری دوم به آن پرداخته شود؟ گفت: همه آنچه شما در سری اول دیدید، واقعیت‌های زندگی است و البته همچنان ادامه خواهد داشت. من فکر می‌کنم اگر سری دوم با همان گروه سازنده سری اول ساخته شود، شاهد سریال به مراتب جذاب‌تر خواهیم بود.

نرگس محمدی در پایان سخنان خود گلایه‌ای از برخی مطبوعات داشت و تصریح کرد: برخی برای دیده شدن و فروش بیشتر دست به هر کاری می‌زنند، چندی پیش یکی از مطبوعات عنوان کرده بود که نرگس محمدی بازیگر در زندان اوین به سر می‌برد و همین مطلب دردسرهای زیادی برای من به همراه داشت.

وی در پایان گفت: گویا فردی هم نام من در زندان به سر می‌برد ولی آن فرد من نیستم و با من نیز هیچ ارتباطی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها