کد خبر: ۶۰۵۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱

سرویس سیاسی پایگاه 598، نوري زاده سال گذشته پس از پخش مستند الماسی برای فریب طي گفتگويي با بي بي سي فارسي در تاريخ 16.4.1390 در باره پخش مستند مدحي از رسانه ملي جمهوري اسلامي اظهار داشت :من تصورم اين است که مدحي هنوز در تايلند است و با نگاه به دکوراسيون و مبلمان مي شود حدس زد آن فيلم که در تايلند گرفته شده است.

و مجري برنامه به نوري زاده متذكر مي شود :دکوراسيون را همه جا مي توانند درست کنند

و نوري زاده پاسخ مي دهد : نمي توانند دکوراسيوني درست کنند که شبيه تايلند بشه؟آن مبلمان آقاي مدحي را افرادي که آنجا رفتند ديدند.




وي در ويژه نامه صداي آمريکا درباره مستند الماسي براي فريب اذعان مي كند :اعتقاد دارم فيلم گرفته شده در ايران نيست بلکه در ازمير ترکيه گرفته شده است.

همچنين درگفتگوي نوري زاده با تلويزيون سلطنت طلب مجري برنامه به وي گفت : فضاي خانه اي که مدحي درآن صحبت مي کند به نظر نمي رسد فضاي يک خانه ي ايراني باشد.

فردي ديگر بر روي اين صندلي تکيه مي زند خواه در پايتخت ايران خواه در قلب جغرافياي ضد انقلاب باشد .

فرد ديگري كه بر اين صندلي به افشا گري عليه ضد انقلابها مي پردازد ، بيان داشت :اين دکور با اين مبلمان و چيدمان اساس به احتمال زياد يادآور شخص ديگري است که سال گذشته در همين برهه افشاگري بزرگي را عليه ضد انقلاب انجام داد البته برهمه روشن است که جغرافيا و مکان اين اتاق ودکوراسيون اهميت چنداني ندارد بلکه نکته مهم مطالبي است که در اين اطاق گفته مي شود.

                         حال مستند هدیه برگشتی اين فرد انباري از باروت را به آتش مي کشد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها