کد خبر: ۶۰۹۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
 با مشخص شدن سرمربي تيم تراکتورسازي بازيکنان اين تيم با سرعت و اطمينان بيشتري پيش مي‌رود در همين رابطه شنيديم تراکتوري ها در حال مذاکره با ناصر حسين پور مهاجم ايراني مقيم فرانسه هستند. اين بازيکن که مدت 10 سال است در فرانسه و دوره هاي مختلف فوتبال بازي مي‌کند تنها 20 سال دارد و مورد توجه تراکتوري ها قرار گرفته است.

 وي در ليگ دسته دوم فرانسه توپ مي‌زند و اگر مذاکرات با مدير برنامه هايش خوب پيش برود و بعد از حضور در ايران و مذاکره با تراکتوري ها قراردادي را با اين تيم امضا خواهد کرد.

*سيد صالحي در تيررس تراکتور

مسئولان تيم تراکتورسازي در پي جذب مهاجمي گلزن هستند که قابليت سرزني داشته باشد آنها که در فصل جريمه سياوش اکبرپور را از دست داده و نه مي‌خواهند با جذب اين مهاجم خط حمله خود را تقويت کند در همين رابطه شنيديم سيد صالحي يکي از گزينه هاي آمده است اما هنوز مذاکرات نهايي صورت نگرفته است و اين مهاجم پاسخ قطعي نداده است با اين حال تراکتوري ها در نظر دارند وي را به خدمت بگيرند و پيشنهاد خوبي به او داده اند.

*ثابتي تمديد کرد

مهدي ثابتي دروازه بان چند سال اخير تيم تراکتورسازي که قرار بود از جمع تبريزي ها جدا شود با حضور در باشگاه تراکتورسازي قرارداد خود را به مدت يک فصل تمديد کرد ثابتي فصل گذشته بعد از چند بازي جايگاه خود را در ترکيب تيم از دست داده و جايش را محسن فروزان جوان داد با اين حال مسئولان تراکتورسازي که خاطرات خوبي با اين دراوازه بان در زمان صعود به ليگ برتر دارند همچنان با اين همکاري با وي بودند در نتيجه مجدداً قرارداد تازه اي را با وي امضا کردند.

*حدادي فر با تراکتور توافق کرد و جدا شد

بالاخره قاسم حدادي فر با باشگاه تراکتورسازي تسويه حساب کرد و به ذوب آهن پيوست وي که نسبت به هم دوره هايش کسري خدمت داشت و کمتر از ديگران در تراکتورسازي سرباز بود تا هفته هاي اول ليگ دوازدهم بايد در خدمت اين باشگاه مي‌ماند.

وي با مساعدت مسئولان باشگاه رضايت نامه اش صادر شد و مي‌تواند از ابتداي فصل در خدمت تيم ذوب آهن باشد حدادي فر ملي پوش از باشگاه ذوب آهن به صورت قرضي، تراکتورسازي آمده بود تا دوران خدمت سربازيش را سپري کند و حالا مجدداً به اصفهان برگردد تا به مدت قراردادش با اين تيم اصفهاني عمل کند.

*کياني تمديد کرد

 مهدي کياني در تبريز با  مسئولان باشگاه تراکتورسازي مذاکره کردند ولي تنها کياني فعلاً موفق شد با تراکتوري ها تمديد قرارداد کند و مصطفي اکرامي هنوز در حال مذاکره با باشگاه تراکتورسازي است اين بازيکن اخيراً طي تماسي از سوي مسئولان باشگاه به تبريز برگشت و از اواسط هفته جاري مذاکرات خود را براي تمديد قرارداد آغاز کرده است با اين حال هنوز توافقي حاصل نشد و قراردادي نبسته است گفتني است اکرامي بعد از جدايي قلعه نوعي از سوي باشگاه دعوت به مذاکره شد.

*دقيقي وارد مذاکره شد

بعد از سيد مهدي سيد صالحي تيم تراکتورسازي ما سعيد دقيقي نيز براي فصل بعد به توافق رسيد گويا دقيقي طي روزهاي آينده قراردادش را با تراکتورسازي ثبت مي‌کند وي فصل قبل هم مايل به پيوستن به تراکتورسازي بود ولي قلعه نوعي او را نخواست حال با توجه به امير قلعه نوعي و تمايل تراکتور براي مذاکره اين بازيکن فصل بعد به جمع تراکتوري ها ملحق مي شود.

*شريفات به تراکتور مي رود

تيم تراکتورسازي در پي جذب بازيکنان سرباز اين بار با اسماعيل شريفات وارد مذاکره شد يعني بازيکن استقلال که ظاهراً در ليست قلعه نوعي هم جايي ندارد و فصل بعد مشمول خدمت سربازي است از اين رو تراکتوري ها با او وارد مذاکره شدند تا در صورت امکان وي را به خدمت بگيرند با  اين حال شنيديم فتح اله زاده قص دارد شريفات را به عنوان يار به تراکتورسازي بفرستد تا  وي بعد از 2 سال دوباره به استقلال برگردد مذاکرات براي جذب شريفات همچنان در حال پيگيري است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها