کد خبر: ۶۱۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۴ آبان ۱۳۸۹
به گزارش مشرق، سايت شخصي آقاي هاشمي رفسنجاني در مطلبي با عنوان "هاشمي: از همان روزي که پاي حق مردم ايستاديم از عشق به فرزند هم گذشتيم"، خاطره‌اي قابل توجه از يکي از سخنراني‌هاي قديمي او را منتشر کرده است که بي‌ارتباط با شرايط روز جامعه و موقعيت کنوني آقاي هاشمي نيست.
اين سايت با اشاره به فعاليت‌هاي سياسي آقاي هاشمي در قبل از انقلاب اسلامي، بخشي از سخنراني وي در مسجد هدايت در سال 1348 را اينگونه منتشر کرده است: "از هيچ چيز در دنيا نبايد ترسيد. هرگاه مسئله امتحاني در پيش آيد، داشتن نيت خوب و ادعاهاي پوچ و خالي قابل قبول نيست. براي هر نسل يک نوع امتحان پيش مي آيد ولي چه امتحاني بالاتر از آن که در مسائل اجتماع و مرتبط با مردم از زن و فرزند و پول به خاطر علاقه به خدا در گذريم؛ فداکاري قلبي سودي ندارد، قدري شجاع باشيد."
اين مطلب در شرايطي در خروجي سايت آقاي هاشمي رفسنجاني قرار گرفته است که او هم اکنون از سوي بخشي از فعالان سياسي و دانشگاهي به حمايت از اقدامات غيرقانوني برخي نزديکانش از جمله مهدي و فائزه هاشمي متهم شده است.
پس از خروج مهدي هاشمي رفسنجاني از ايران در شهريورماه سال 88 و بي توجهي پسر آقاي هاشمي به اتهاماتش و نيز هشدارهاي مقامات قضايي و حکمي که براي جلب او صادر شد، درخواست هاي مختلفي از آقاي هاشمي براي بازگرداندن پسرش دومش به ايران شد.
اما وي سال گذشته با دفاع از پسرش اعلام کرد که اتهامي متوجه مهدي نيست و به همين دليل به او گفته است که در خارج بمان و مدرکت را بگير.
پس از آن هم درخواست‌هاي فعالان سياسي و دانشگاهي از آقاي هاشمي براي بازگرداندن پسرش به کشور و پاسخگويي وي به اتهامات نيز بي پاسخ مانده است.
حتي عده اي که دختر آقاي هاشمي را در آشوب هاي 88 نقش آفرين مي دانند، علت عدم برخورد با او را نسبت خانوادگي عنوان مي کنند.
شايد به همين دليل است که برخي از سياسيون از جمله حجت‌الاسلام نوروزي، نماينده مردم رباط‌کريم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه نبايد هيچ تفاوتي ميان مهدي هاشمي و ديگر متهمان وجود داشته باشد، تصريح مي کنند: قطعا دادگاه ملاحظه انتسابات خانوادگي وي را نموده است که تاکنون براي وي حکم صادر نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۰۴ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
بسه دیگه جناب سایت هاشمی انقدر ارجیف سر هم نکن ....... ما فقط امام خامنه ای رو دوست داریم ...........تو دیگه انقدر اوضاع خودت رو از اینی که هست بدتر نکن .............
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۴ - ۰۵ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
آها بگو!پس براي همين است كه آقامهدي درلندن لبادگي مي كندوفائزه هم دائم درسفرهاي اروپايي وآنورآبي است وكنارساحل برزيل قرآن تلوت مي كند.!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها