کد خبر: ۶۱۸۳۰
زمان انتشار: ۰۳:۰۰     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
البته شايد حضور در تيم پرحاشيه‌اي مثل پرسپوليس خارج از توان دنيزلي بود اما هر چه كه بود او بدون آنكه چيزي به هوادارانش بدهد آنها را ترك كرد،
سايت گل- مصطفي دنيزلي سرمربي ترك باشگاه پرسپوليس و چهره‌اي كه هواداران اين تيم با وجود همه نتايج بد با علاقه پاي او ايستادند در نهايت تصميم به جدايي از پرسپوليس گرفته و به شايعات دامنه‌دار اين چند وقت جامه حقيقت پوشاند.
 اين مربي ترك‌تبار كه در نيم‌فصل گذشته جانشين حميد استيلي شد موجي از اميدواري را براي هواداران به وجود آورد اما نهايتا با كارنامه‌اي شكست‌بار ايران را ترك كرد. دنيزلي در شرايطي فصل را به پايان برد كه طرفداران پرسپوليس با وجود همه نتايج ضعيف هرگز به او پشت نكردند و پايش ايستادند و اين بزرگ‌ترين سرمايه اين پيرمرد كاريزماتيك ترك‌تبار بود. در طول دوران ناكامي به نظر مي‌رسيد شرايط فني بازيكنان عامل اصلي ناكامي‌هاست اما با تمديد نتايج بد و باخت‌هاي متوالي در نهايت اين دنيزلي بود كه زير سوال مي‌رفت. مربي گرانقيمتي كه گرچه يك برد تاريخي در دربي به ارمغان آورد اما در نهايت چيزي را در پرسپوليس عوض نكرد.

او كم‌انرژي‌تر از دوره قبلي حضور در ايران با وجود همه حمايت‌ها حريف خودش نشد. ما امسال دنيزلي‌اي كم‌انرژي و پرحاشيه را در باشگاه پرسپوليس ديديم كه اگرچه همچنان جذاب به نظر مي‌رسيد اما فاقد جادوي مربيگري مرتبه گذشته بود. او هرگز با بازيكنان تيمش رابطه خوبي برقرار نكرد و نتايج نااميدكننده‌اي هم از خود به جا گذاشت، نتايجي كه نه در حد او و نه در شأن باشگاه پرسپوليس بود... اما بدترين قسمت همكاري پرسپوليس با دنيزلي به روزهاي آخر كار بازمي‌گشت جايي كه با وجود اينكه پرسپوليس به ادامه همكاري با وي علاقه داشت آقامصطفي قراردادش را بي‌خيال شد و به رتق و فتق امورش در استانبول ادامه داد، چيزي كه طرفدارانش را متعجب كرد.

 امروز روزنامه‌هاي تركيه خبر از مشكلات كاري دنيزلي بر سر اداره هتل گرانقيمتش داده‌اند و به نوشته آنها اين مشكلات تجاري علت اصلي عدم حضور او در ايران محسوب مي‌شود. دنيزلي با وجود اينكه يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد داشت حاضر به ادامه همكاري با محمد رويانيان نشد و حالا بايد توافقنامه خود را فسخ كند.

 البته شايد حضور در تيم پرحاشيه‌اي مثل پرسپوليس خارج از توان دنيزلي بود اما هر چه كه بود او بدون آنكه چيزي به هوادارانش بدهد آنها را ترك كرد، هواداراني كه با علاقه نزديك به 2 ماه سعي كردند هيچ كدام از شايعات مربوط به تمايل او به زندگي در استانبول را باور نكنند.

به نظر مي‌رسد دنيزلي ديگر به ايران بازنگردد، اين آخرين همكاري ما با مردي بود كه در سه دوره كاري در ايران جامي كسب نكرد...

 بدرود آقاي دنيزلي دوست‌داشتني... ما فرش قرمزي را كه روزها در انتظار قدومت بود جمع خواهيم كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها