کد خبر: ۶۲۳۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
با حضور احتمالي ناتان كو به نظر مي رسد شايعه جدايي مهدي رحمتي از استقلال قوت بگيرد مگر اينكه اتفاقات جديدي بيفتد و اين استراليايي با كارنامه راهي استقلال نشود.
به گزارش زندگي، بعد از پايان ليگ يازدهم مهدي رحمتي هنوز تيم جديد خود را انتخاب نكرده.اين در حالي است كه مسئولان استقلال براي تمديد قرارداد با او تلاش مي كنند اما هنوز نتوانسته اند رضايت او را جلب كنند.


در همين حال مسئولان مس كرمان مذاكراتي با رحمتي انجام داده اند و شنيده مي شود حتي به توافقاتي هم رسيده اند. رقم پيشنهادي مس كرمان به رحمتي رقم قابل توجهي است و به همين دليل گفته مي شود شايد رحمتي از استقلال جدا شود و براي يك فصل پيراهن مس كرمان را بپوشد.


از سويي ديگر مسئولان استقلال باب مذاكره با دروازه بان هاي خارجي را باز كرده اند. ابتدا بحث حضور دروازه بان نسف قارشي در استقلال بود اما حالا شنيده مي شود دروازه بان دوم تيم ملي استراليا مورد توجه امير قلعه نويي قرار گرفته است.


ناتان كو دروازه بان دوم تيم ملي استراليا است كه مورد توجه استقلال قرار گرفته است. اين دروازه بان ۲۸ ساله با ۱۹۳ سانتي متر قد ذخيره شوارتزر در تيم ملي استراليا است. ناتان كو در تيم سوندرجيسك در ليگ دانمارك بازي مي كند و فصل قبل با اين تيم به عنوان ششم سوپرليگ دانمارك رسيد.


ناتان كو سابقه بازي در پي اس وي آيندهوون ، كپنهاگن، ارگريتس، راندرز و سوندرجيسك را در كارنامه دارد در ۳ بازي ملي روبروي نيجريه در سال ۲۰۰۷، مصر در سال ۲۰۱۰ و امارات در سال ۲۰۱۱ به ميدان رفته است.


رسانه هاي استراليايي معتقدند ناتان كو پس از جام جهاني ۲۰۱۴ مي تواند جاي شوارتزر را بگيرد و به عنوان دروازه بان اصلي استراليا به ميدان برود.


با حضور احتمالي ناتان كو به نظر مي رسد شايعه جدايي مهدي رحمتي از استقلال قوت بگيرد مگر اينكه اتفاقات جديدي بيفتد و اين استراليايي با كارنامه راهي استقلال نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها