کد خبر: ۶۳۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۹ آبان ۱۳۸۹

مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته این مسجد در واکنش به خبر افشاگرانه زاهدان پرس راجع به جزئیات دستگیری داماد وی گفت : حاجی عبدالرحیم همیشه سر و کارش با آجر و آهن و این موارد بوده ، نه فعالیت سیاسی داشته و نه علیه نظام و وحدت مسلمین دست به کاری زده است.

به گزارش زاهدان پرس، مولوی عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی زاهدان قسمت مهمی  از سخنان خود را اختصاص به بازداشت داماد خود قرار داد و اظهار داشت : برخی از سایتها و خبرگزاریها در این باره نکاتی را مطرح کرده اند که لازم است بنده با صراحت عرض کنم که حاج عبدالرحیم تا کنون هیچ ضرری برای نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته است، این نکته را من با قطع و یقین عرض می کنم، چرا که وی داماد و برادرزاده و فرزند بنده است.
عبدالحمید ادامه داد: حاجی عبدالرحیم همیشه سر و کارش با آجر و آهن و این موارد بوده است. نه فعالیت سیاسی داشته و نه علیه نظام و وحدت مسلمین دست به کاری زده است.

وی در قسمتی دیگر از سخنانش راجع به افشاگری خبرگزاری فارس و سایت خبری زاهدان پرس درباره سفرهای خارجی مشکوک داماد مولوی عبدالحمید افزود : ایشان (حاج عبدالرحیم) از نزدیکان بنده و داماد بنده است، و صرفا به منظور خدمت و فراهم نمودن مایحتاج من، در سفرهای خارجی من را همراهی می کرده و کل فعالیت او در طول سفر همین بوده و هیچ گونه فعالیت دیگری نداشته است.

مولوی عبدالحمید اضافه کرد: حاجی عبدالرحیم نه در حوزه تحصیل کرده و نه در دانشگاه، بلکه یکی از افراد عادی جامعه است که مانند بقیه مردم در بخش بازسازی مسجد و مدرسه مکی کمک و همکاری داشته است.

گفتنی است زاهدان پرس طی خبری راجع به جزئیات دستگیری داماد مولوی عبدالحمید نوشت : در حالیکه گفته می شود عبدالرحيم شه بخش داماد مولوي عبدالحميد اسماعيل زهي به اتهام ارتباطات خاص با بيگانگان و سؤاستفاده از اموال عمومي بازداشت شده  اما اخبار دریافتی حاکیست که وی به دلایلی دیگری نیز در بازداشت به سر می برد.

یک منبع آگاه در گفتگو با زاهدان پرس در این خصوص گفت سفر عبدالرحیم شه بخش به دوبی و ارتباط با شبکه ماهواره ای وهابی نور و همچنین نگهداری غیر قانونی چند هزار طلبه خارجی از چندین کشور دنیا و ارتباط با رسانه های بیگانه و ضد انقلاب و تحریک افکار عمومی از دیگر مواردیست که منجر به بازداشت وی شده است .

لازم به ذكر است عبدالرحيم شه بخش تاكنون به برخي از كشورها ازجمله امارات ، تركيه و... رفت‌وآمد‌هاي مشكوكي داشته است.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عمر از کردستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
دشمنی شما شیعه ها با عاشقان و پیروان قران و سنت وصحابه رسول اکرم پایان ندارد پس ارتباط با شبکه توحیدی نور را بهانه نکنید لعنت الله بر زات ولایت فقیه دجال
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها