کد خبر: ۶۳۰۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۴ تير ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: دوستان مي‌خواهند ما را بازنده اعلام کنند اما آنها بدانند زمستان مي‌رود و روسياهي به ذغال مي‌ماند.
علي فتح‌الله‌زاده در گفتگويي اظهار داشت:‌ تمديد قرارداد با بازيکنان و جذب بازيکن، زمان‌بر است. وقتي بازيکني قراردادش تمام مي‌شود، در واقع باشگاه براي تمديد قرارداد بايد يک بازيکن جديد بگيرد. پس تمديد قرارداد کار ساده‌اي نيست.

وي درباره اينکه برخي مي‌گويند چون باشگاه استقلال پول ندارد بازيکنان براي ثبت قرارداد به هيئت فوتبال نمي‌روند، عنوان کرد: ثبت نکردن قرارداد بازيکنان ربطي به پول ندارد. ما اسير اين جو سازي‌ها نمي‌شويم. هواداران استقلال مديرعامل خود را مي‌شناسند و همه مي‌دانند من کم بيار نيستم. متاسفانه عده‌اي فکر مي‌کنند چون راند اول تمام شده، برنده و در حال له کردن استقلال هستند اما کجاي دنيا سراغ داريد کسي پس از نيمه اول خود را برنده بداند؟ بهتر است نيمه دوم هم تمام شود و بعد اظهار نظر کنند.


فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: از امروز جذب اسپانسر را آغاز کرده‌ام و تا دو سه روز ديگر اسپانسر مي‌گيرم، چک‌هاي شخصي‌ام هم هست. زمستان تمام مي‌شود و روسياهي به ذغال مي‌ماند. تيم قدرتمندي مي‌بنديم. تنها مهره کليدي که از دست داده‌ايم، تيموريان است اما هواداران بدانند هنوز فتح‌الله‌زاده نمرده است. برخي بازيکنان ما بايد کارهاي اداري را انجام مي‌دادند. مهم اين است که تمرينات خود را با 17 بازيکن آغاز کرديم و فردا حداقل 10 بازيکن ما براي ثبت قرارداد به هيئت فوتبال مي‌روند. همه بدانند استقلال زنده و يکي از مدعيان قهرماني است.


فتح‌الله‌زاده درباره اينکه گفته مي‌شود اين باشگاه با محمدرضا خلعتبري به توافقاتي رسيده، گفت: بايد شرايط خلعتبري را بررسي کنيم. پيش از اين شنيده بوديم که او با پرسپوليس تمام کرده و به همين دليل باب مذاکره را با او باز نکرده بوديم اما او بازيکن بزرگي است. اگر بتوانيم خلعتبري را جذب کنيم حتما مقدمات کار را فراهم مي‌کنيم ولي نمي‌خواهم به هواداران قول بي‌جهت بدهم. تاکنون با 5-6 بازيکن بزرگ حرف زده‌ام که هنوز اسمي از آنها نياورده‌ام.


وي درباره اينکه گفته مي‌شود مجتبي جباري به امير قلعه نويي قول داده تا آخر هفته تکليفش با استقلال روشن کند،‌ اظهار داشت: اگر او به امير قلعه نويي قولي داده باشد من خبري ندارم اما به او پيشنهادي داديم که اگر بپذيرد، قرارداد امضا مي‌کنيم. بهتر است جباري فعلا گشت و گذار خود را در تيم‌هاي سپاهان و تراکتورسازي انجام دهد. به هر حال اين حق اوست که به تيمي برود که پيشنهاد بيشتري مي‌دهد.  مجتبي جباري هم مثل ساير بازيکناني است که قراردادشان با استقلال تمام شده است.


فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت و گو  در خصوص جذب بازيکن خارجي تصريح کرد: از قلعه نويي اجازه خواستم از 4 بازيکن خارجي که مي‌توانيم جذب کنيم يک بازيکن را با مسئوليت خودم انتخاب کنم. چون تيموريان را من از دست داده‌ام و با وجود فشاري که به خاطر از دست دادن آندو وارد مي‌شود، باز از او تشکر مي‌کنم. تيموريان سال گذشته محبت زيادي به ما داشت و هميشه يک بازيکن خوب براي ما بود اما رقم سه ميليارد توماني باشگاه قطري پيشنهاد بالايي است که کمتر بازيکني است چنين پيشنهادي را رد کند.


وي درباره اينکه گفته مي‌شود به دليل مشکلات مالي شايد اين تيم به ترکيه نرود، گفت: دوستان مي‌خواهند ما را بازنده اعلام کنند اما اگر من همه جيب‌هايم را بتکانم پول ترکيه از آن درمي‌آيد. قطعا 10 تير براي برگزاري اردو به ترکيه مي‌رويم. هواداران مطمئن باشند به زودي پول به باشگاه مي‌رسد و وزارت ورزش هم به ما کمک مي‌کند. عده‌اي مي‌خواهند عمدا جو را عليه ما کنند اما در فصل جديد مشخص مي‌شود که چه تيمي قدرتمند است.


وي در پايان در جواب اين پرسش که امير قلعه‌نويي قراردادش را ثبت نمي‌کند، گفت: قلعه‌نويي احتياجي به ثبت قرارداد ندارد. او با ما قرارداد سفيد امضا کرده و حرفش حجت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها