کد خبر: ۶۳۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۸     ۰۹ آبان ۱۳۸۹
ستاد حوزوي استقبال از مقام معظم رهبري در نامه‌اي از حضور مقام معظم رهبري در قم تقدير و تشكر كردند.
به گزارش 598، به نقل از خبرگزاري فارس از قم، در اين نامه كه به امضاي آيت‌الله متقدايي مدير حوزه‌هاي علميه، آيت‌الله شرعي مدير حوزه‌هاي علميه خواهران، حجت‌الاسلام اعرافي رئيس جامعة المصطفي العالميه و حجت‌الاسلام رباني رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم رسيده آمده است: محضر رهبر حكيم و فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (دامت بركاته)؛ احتراما، فرصت گذاري ممتد و متراكم آن حضرت در اقامت 10 روزه در مدينه كريمه اهل بيت بر نقشه راه حوزه و روحانيت، نقش جديدي زد و مسئوليتي نو برعهده مسئولان آن گذارد.
در ادامه اين نامه آمده است: اين سفر كه با ميلاد عالم آل محمد آغاز شد و از آن تبرك يافت و مبارك گشت، صحفه‌اي نو از صحيفه دانش و مسئوليت برگشود، عهد حوزه را با ميراث تجديد كرد و آفاق نو را در انديشه و اقدام باز كرد. در ديدارهاي متكثر با حوزويان صدها موضوع مورد اهتمام رخ نمايي شد و با روشن بيني و سعه صدرتان چاره انديشي يافت كه ضمن سپاس به درگاه قادر متعال، تقدير و شكر حوزويان و فرزندان معنوي آن زعيم عاليقدر تقديم آن وجود مبارك باد.
در بخش ديگري از اين نامه آمده است: همچنين در اين اقامت مبارك فرصت‌هاي جديدي براي همگرايي‌هاي حوزوي به‌وجود آمد و تجمع‌هاي كم بديل كمي و كيفي شكل يافت؛ براي مراجع عظام ،علماي اعلام، اساتيد مكرم، نخبگان، فضلا و طلاب ايراني و غير ايراني اعم از برادران و خواهران در ملاقات‌هاي عمومي و ديدارهاي خصوصي، فرصت حضور و گفت وگو پديدار گشت و اين همه از بركت او بود كه:
ستاره‌اي بدرخشيد و ماه مجلس شد دل رميده ما را رفيق و مونس شد
و اينك اين حجم سرشار و ارزشمند از نقد عقل و كيمياي دل، ذخيره راه اساتيد، فضلا و طلاب جوان و بيش از همه مسئولان حوزه خواهد بود.
در بخش پاياني اين نامه آمده است: اميد آن داريم كه اين عنايت مستدام بماند و در فرصت‌هايي نه چندان دور، اين شهد خوشگوار تكرار پذيرد. عزت و سلامت وجودتان را از حضرت احديت آرزومنديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها