کد خبر: ۶۳۴۶۲
زمان انتشار: ۲۱:۴۶     ۰۵ تير ۱۳۹۱
در جدید ترین مطالب منتشر شده در این سایت، رضا سلیمانی مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی با موضوع نقش و اهمیت "hashemirafsanjani.ir" آغاز به کار این سایت را موجب ناخرسندی دشمنان خارجی نیز دانسته است. این ادعا در حالی است که در سال های گذشته بارها سخنان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با استقبال و خوشحالی رسانه های بیگانه رو به رو شده است.

به گزارش پایگاه 598، سایت شخصی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی که در دی ماه سال گذشته به دلیل درج محتوای مجرمانه فیلتر شده بود در 31 خرداد سال جاری مجدداً اغاز به کار نمود.



حجت الاسلام محسنی ارژه ای در مورد علت فیلترینگ سایت hashemirafsanjani.ir اظهار داشتند: " در مهرماه این کارگروه موارد خلاف را بررسی کرد و تذکر داده شد که پنج یا شش مورد مجرمانه‌ای را که وجود دارد، بردارند. این موارد برداشته شد. اما بعد از مدتی مجددا هم موارد قبلی و هم موارد جدیدی روی سایت گذاشته شد و دوباره نسبت به رفع آن تذکر داده شد که در این مورد اقدامی صورت نگرفت تا اینکه این سایت در هفتم دی ماه فیلتر شد و الان هم فیلتر است."

به هر حال این سایت نیز رفع فیلتر گردید و با شکل و شمایلی جدید آغاز به کار نمود. در محتوای جدید منتشر شده در سایت حجت الاسلام هاشمی می توان موارد متعددی از مشی قبلی این سایت را دوباره مشاهده نمود.

از پخش فیلم خطبه های تاریخی! آقای هاشمی در نماز جمعه سال 88 گرفته تا مقالات متعددی در مواجهه با دولت نهم و دهم و همچنین انتشار مقالات چهره های اصلاح طلب به کرات دیده می شود.

در جدید ترین مطالب منتشر شده در این سایت، رضا سلیمانی مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی با موضوع نقش و اهمیت "hashemirafsanjani.ir"آغاز به کار این سایت را موجب ناخرسندی دشمنان خارجی نیز دانسته است.

این ادعا در حالی است که در سال های گذشته بارها سخنان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با استقبال و خوشحالی رسانه های بیگانه رو به رو شده است.

به عنوان نمونه؛ سخنان آقای هاشمی رفسنجانی در مراسم بزرگداشت حماسه سازان جامعه پزشکی در دوران جنگ تحمیلی، که در بخشی از آن دولت را به فریبکاری، دادن آمار دروغ و غارت بیت المال متهم کرده است، موجبات سوء استفاده مجدد رسانه های ضد انقلاب داخلی و خارجی را فراهم آورد، به طوری که سایت بی بی سی با قرار دادن سخنان ایشان در تیتر نخست مطالب خود نوشت: «کبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران با انتقاد تند از عملکرد دولت، خواهان تلاش حکومت برای بازگرداندن اعتماد شهروندانی شد که "به تردید افتاده اند". »

همچنین چندی پیش نیز اظهارات هاشمی رفسنجانی در خصوص رابطه با مذاکره با آمریکا مورد استقبال وسیع رسانه های ضد انقلاب و فتنه قرار گرفت.

این موارد آنقدر فراون می باشند که با سرچی ساده در خصوص در سخنان ایشان میتوان موارد متعددی از استقبال رسانه های معاند و ضد انقلاب را مشاهده نمود.

لازم به ذکر است که مالکیت سایت آقای هاشمی رفسنجانی به نام فرزند ایشان، محسن هاشمی می باشدکه توسط ایشان اداره می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها