کد خبر: ۶۳۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۲ آبان ۱۳۸۹
به گزارش 598 به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در راستای سومین سفر استانی به خراسان شمالی، دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهید رجبعلی محمدزاده بجنورد شد.
احمدی‌نژاد در بدو ورود به فرودگاه بجنورد، مورد استقبال آیت‌الله حبیب‌الله میهمان‌نواز امام جمعه بجنورد، ابوطالب شفقت استاندار‌ و تعدادی از نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات محلی قرار گرفت.
براساس این گزارش، سخنرانی در جمع مردم، شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر و هفتاد و هفتمین جلسه استانی هیئت دولت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و گفت‌وگو‌ی زنده تلویزیونی با مردم از طریق شبکه استانی از جمله برنامه‌های نخستین روز از سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی است.
همچنین احمدی‌نژاد ‌در دومین و آخرین روز از سفر به استان خراسان شمالی، با مدیران و جمعی از منتخبین و فرهیختگان این استان دیدار و گفت‌وگو می‌کند.
همزمان با آغاز دور‌ سوم سفر استانی هیئت دولت به استان خراسان شمالی، 7 تن از اعضای کابینه از روز سه‌شنبه 11 آبان با سفر به شهرهای مختلف این استان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول و دوم سفرهای استانی دولت نهم و دهم، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف استان خراسان شمالی پیگیری کردند و قرار است نتایج این سفرها در جلسه استانی هیئت دولت مطرح شود.
نخستین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خراسان شمالی در دهم مردادماه سال 85 و دومین سفر به این استان نیز در سیزدهم مهرماه 87 انجام شده‌ که 95 درصد مصوبات دور اول اجرایی شده است اما از 207 مصوبه دور دوم، تاکنون 61 مصوبه ‌معادل 29 درصد در قالب پروژه‌های عمرانی به‌طور کامل به بهره‌برداری رسیده و 109 مصوبه معادل 52 درصد در دست اجرا و 37 مصوبه معادل 17 درصد نیز در دست پیگیری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها