کد خبر: ۶۴۱۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۰۹ تير ۱۳۹۱

احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه همایش فعالان اقتصادی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برخی قوانین به‌ویژه در شهرداری‌ها  مانع سرمایه‌گذاری شده است، اظهار کرد: ان‌شاءالله نمایندگان خانه ملت این قوانین را اصلاح یا تغییر جدی خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه اگر تثبیت مدیریت نداشته باشیم قطعا سرمایه‌گذاران از فعالیت در عرصه سرمایه‌گذاری خودداری می‌کنند، تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل مانع سرمایه‌گذاری عمر کوتاه و عدم تثبیت مدیران است.

نماینده مردم قم در خانه ملت مصداق تغییر مدیران کشور و استانی را در دولت نهم و دهم تغییر چند استاندار قم دانست و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر جذب سرمایه‌گذاری خوبی در قم صورت گرفته است.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان ‌روی مسئله تثبیت مدیران تاکید دارد، اضافه کرد: درست است که موضوع تغییر مدیران از اختیارات دولت است و ارتباط قانونی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ندارد اما در بحث تعامل، عرف این است که به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اطلاع داده می‌شد ولی ما هم از طریق رسانه‌های گروهی متوجه این مصوبه دولت شدیم.

وی با انتقاد شدید از تغییر استاندار قم در آخرین سال خدمتگزاری دولت اظهار کرد: از پایان  دولت دهم فقط یک سال باقی مانده است و حجت‌الاسلام موسی‌پور در استان پروژه‌هایی را آغاز کرده بود و موضوع پروژه‌های مهر ماندگار لازم بود پیگیری شود و مجمع نمایندگان استان نگران این است که خدما‌ت‌رسانی به مردم متوقف شده یا دچار افت شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با این تصمیم به شدت مخالف بوده و هستیم، اضافه کرد: نگرانی‌های خود را در قبال تغییر استاندار قم با مسئولان مربوطه در میان گذاشته‌ایم.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه قم ویژگی‌های خاص خود را دارد، اضافه کرد: این استان شهر ملی و فراکشوری  است و مسئولان باید به دقت مدیران جدید را انتخاب می‌کردند که این کار صورت نپذیرفته است.

وی با تاکید بر اینکه با این تغییر استاندار قم و انتصاب مدیران جدید قطعا مشکل خواهیم داشت، اضافه کرد: کاش دولت در این مسئله خویشتن‌داری می‌کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ دلیلی تاکنون از طرف دولت برای تغییر استاندار قم اعلام نشده است، افزود: در تماس تلفنی که با استاندار داشتم وی از دلایل تغییر خود اعلام بی‌خبری کرد و گفت پس از تصویب در هیئت دولت از این مسئله اطلاع پیدا کرده است.

امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه متاسفانه جریانی در داخل دولت با تغییر استاندار قم در پی افزایش فاصله میان ‌ارتباط‌ دولت و مرجعیت است تصریح کرد: مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه قم از ارکان نظام جمهوری اسلامی هستند و این صحیح نیست اختلاف فاصله افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه انتصاب صورت گرفته اصلا به نفع دولت نخواهد بود، اضافه کرد: دولت باید از حاشیه‌ها پرهیز کرده و وظیفه خود را که خدمت به مردم و انقلاب است، انجام دهد.

نماینده مردم قم در خانه ملت تاکید کرد: اگر ارزش‌های انقلاب اسلامی با بعضی تغییرات زیر سئوال برود سکوت نخواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۰
۰
,واقعا کارش عالی بود رئیس جمهور باید این طور باشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها