کد خبر: ۶۴۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۱۵ آبان ۱۳۸۹
2 تن از حامیان فتنه گران به تاسی از مهدی کروبی به حمایت از فرقه گنابادی های پرداختند.
به گزارش«جوان آنلاین»، اسداله بیات زنجانی، سیدعلی دستغیب‌شیرازی با امضاء نامه ای که گویا از سوی اعضای این فرقه در اختیار آنان قرار گرفته ،ضمن حمایت صریح از فرقه گنابادی ها و نظام رامتهم به هتک حقوق آنان کرده اند!
گفتنی است این حمایت از سوی این دو فرد در حالی صورت می گیرد که این فرقه کمک های مالی به جریان فتنه را در دستور کارداشته و اخیرا نیز فعالیت های خود را به طور مشکوکی افزایش داده است.  سرکرده فرقه دراویش گنابادی اخیرا به شدت فعالیتهای محفلی خود را افزایش داده است.
شایان ذکر است است نورعلی تابنده سرکرده این فرقه که در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در ازای دریافت مبلغی از کروبی از و ی حمایت کرده بود در دیدارهایی که پیش ازاین با برخی از گروههای اپوزیسیون از جمله نهضت آزادی داشت قول هرگونه حمایت مالی و همکاری با فرقه سبز را داده بود. در ایام اغتشاشات پس از انتخابات88 نیز بسیاری از چهره های وابسته به این فرقه و فرقه های دیگر دراویش در کف خیابانها حضور داشتند و بنا به دستور تشکیلاتی فرقه به فتنه افکنی و حمایت از برخی کاندیداهای خاص همراه با اغتشاش گری مشغول بودند.
برای مثال فرزند یکی از دراویش فرقه "علویه قادریه" که از اراذل اوباش منطقه لویزان می باشد بنا به دستور تشکیلاتی پدرش که معروف به (منصور.غ) می باشد ضمن حضور در خیابانها و عربده کشی ضمن توهین به مقامات نظام مسئولیت هدایت برخی از اراذل منطقه در ایام اغتشاشات 88را بعهده داشت.
ذکر این نکته ضروری است که با مرگ محبوبعلیشاه قطب قبلی فرقه وروی کار آمدن مشکوک نورعلی تابنده قطب فعلی ماهیت این فرقه از یک تشکیلات به اصطلاح مذهبی به یک شاخه سیاسی از یک جریان خاص تغییر پیدا کرد.نورعلی تابنده که عضو رسمی واز سران جبهه ملی (مرتد) میباشد با رسیدن به قطبیت ابزار بسیار خوبی برای مخالفت با جمهوری اسلامی پیدا کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها