کد خبر: ۶۴۸۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۲ تير ۱۳۹۱
دبیر ستاد منشور اخلاقی که در هفته های گذشته بارهاانتقادات را برای برخی تحرکات برانگیخته، در این باره نیز باید توضیحات لازم رابدهد.
منشوری ها در باشگاه استقلال جولان می دهند. به گزارش ندای انقلاب، «م.ع» و «ر.ر» که هر دو به ادعای حجت السلام علیپور دبیر ستاد منشوراخلاقی، ممنوع الکار هستند با قدرت در این باشگاه به فعالیت خود ادامه می دهند.
«م.ع» که مسوولیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال را برعهده دارد، همان فردی است که در فتنه ۸۸ دستگیر شد. بعد از انتشار خبر منشوری بودن او در سایت ندای انقلاب،علیپور اعلام کرد در نامه ای به باشگاه استقلال، از فتح ا... زاده خواسته تا این فرد ممنوع الکار را کنار بگذارد اما اخبار موثق از باشگاه استقلال حکایت از آندارد که هیچ نامه ای از ستاد منشور اخلاقی به دست آنها نرسیده است. همچنین «ر.ر»نیز که به دلیل اتفاقات آکادمی باشگاه استقلال و شکایت تعدادی از والدین فوتبالیستها، ممنوع الکار شده بود این روزها خود را به عنوان مشاور عالی امیر قلعه نویی معرفی می کند. جالب اینجاست که او حتی به فتح ا... زاده نیز نامه ای نشان داده که علیپور در آن اعلام کرده وی مشکلی برای فعالیت در فوتبال ندارد و منشوری نیست!

بی شک دبیر ستاد منشور اخلاقی که در هفته های گذشته بارهاانتقادات را برای برخی تحرکات برانگیخته، در این باره نیز باید توضیحات لازم رابدهد. «م.ع» و «ر.ر» علیرغم تمام ادعاهای وی با قدرت در استقلال کار می کنند، درحالیکه از علیپور مصاحبه هایی وجود دارد که در آنها رسما اعلام کرده بود این دوفرد اجازه کار در فوتبال را ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها