کد خبر: ۶۴۸۳۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۱۳ تير ۱۳۹۱
سایت آقازاده آشوبگر حمله به دبیرشورایعالی امنیت ملی را کلید زد.
به گزارش«ندای انقلاب»،سایت آقازاده آشوبگر که مدتی است فعالیت خود را در قالبی جدید شدت بخشیده ،تخریب دبیرشورایعالی امنیت ملی را کلید زده و به انتشار کامنت هایی نماینده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با کشورهای ۱+۵ مورد هجوم قرار داد.
این سایت با اشاره به ساده زیستی و تواضع دکتر سعید جلیلی نوشت که «از ساده زیستی دیپلمات هسته ای ممنون، از تواضع مقابل کارشناسان چه خبر؟».
این سایت در ادامه به انتشار کامنت هایی در تخریب دکتر جلیلی پرداخت و نوشت: فکر می کنید حضرت امام بیشتر نماز میخواند و سر به مهر می گذاشت یا آقای جلیلی؟ آیا در پیشانی امام جای سیاه مهر و سجده دیده اید؟ روی پیشانی سایر مراجع چطور؟ آنهم مراجعی که ۷۰-۸۰ سال عمر کرده اند و جسته و گریخته شنیده ایم که نماز شب و نماز های مستحبی آنها ترک نمی شده. پس چطور است که این آقای جلیلی سی چهل ساله پینه ای به این بزرگی روی پیشانی اش دارد و آن علما ندارند؟ ...این ها را بطور بهتر احمدی نژاد انجام داد و دیدیم چه بلایی بر سر همه ما و کشور آورد. از همه اینها گذشته کجای این کار ها با خدا ترسی و ساده زیستی جور در می آید؟ از همه اینها گذشته. چه گلی در این مذاکرات اتمی به سر ملت ایران زده ؟ هر بار که مذاکره می کند ارزش برابری ریال در برابر ارز های خارجی ۱۰ یا ۲۰ درصدی افت می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها