کد خبر: ۶۴۹۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۳ تير ۱۳۹۱
بازيكن تيم فوتبال پيام خراسان بعد از محروميت دو ساله به علت دوپينگ، با انتقاد شديد از مسوولان تيم گفت: آقايان به من گفتند آمپول بزن ولي الان هيچ تماسي با من نمي‌گيرند.

سعيد جهانديده كه بنا بر اعلام فدراسيون فوتبال دو سال از حضور در ميادين محروم خواهد بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، تصريح كرد: بدون هيچ گناهي بايد دو سال در خانه بنشينم.

وي افزود: تيم فوتبال پيام من را بدبخت كرد، پولي از اين تيم نگرفتم و در مقابل شخصيت فوتبالي و فني خود را نيز دادم و الان هم دو سال محروم شدم.

بازيكن محروم تيم فوتبال پيام خراسان خاطرنشان كرد: يك نيم فصل با مصدوميت و درد شديد براي آقايان بازي كردم و خودشان به من گفتند آمپول دگزامتازون بزنم، اما آنقدر بي‌معرفت هستند كه حتي جواب تلفن من را هم نمي‌دهند.

وي ادامه داد: روزي كه براي پرونده دوپينگ خود به فدراسيون رفتم، هيچ كس از باشگاه با من نيامد كه اين موضوع باعث تعجب همه در فدراسيون شد و اين در حالي بود كه ديگر بازيكنان با وكيل و اعضاي باشگاه خود در جلسه حضور پيدا كردند و من از اين شرايط گريه‌ام گرفت و به حال فوتبال خراسان تاسف خوردم.

جهانديده افزود: وقتي تنها در آن جلسه حاضر شدم هيچ كس به حرف‌هايم گوش نمي‌داد و از طرفي نتوانستم به خوبي از خود دفاع كنم؛ حتي حاضر شدم هزينه رفت و آمد يك نفر را بدهم تا با من به تهران بيايد اما هيچ كس حاضر نشد براي كمك و مشورت با من به فدراسيون بيايد و همه جواب سربالا مي‌دادند.

بازيكن محروم تيم فوتبال پيام خراسان تصريح كرد: من نمي‌دانستم اين آمپول دوپينگ است و اگر نه اين كار را نمي‌كردم؛ مگر احمقم که دوپينگ کنم؟ همان آقاياني كه شب قبل از بازي به من آمپول زدند چرا هيچ سراغي از من نمي‌گيرند؟ حتي يك نفر به من زنگ نزده است.

وي با انتقاد شديد از غلام اصغري مديرعامل باشگاه پيام خراسان گفت: آقايان خيلي بي‌معرفت‌اند؛ مگر ما بازيكن اين تيم نبوديم كه بدون پول بازي مي‌كرديم؟ يعني اينقدر ارزش نداشتم كه يك نفر زنگ بزند؛ ما با سخت‌ترين شرايط پيام كنار آمديم.

جهانديده ادامه داد: از سال 84 در تيم فوتبال پيام بودم و اين رسمش نبود كه به خاطر حرف آقايان دو سال در خانه بنشينم و هيچ تلاشي نيز در اين راه انجام ندهند؛ كاش حداقل يك تماس مي‌گرفتند، آقاي مديرعامل! يك زنگ به من چقدر هزينه داشت؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها