کد خبر: ۶۵۳۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۴ تير ۱۳۹۱
چند روز پیش حجت الاسلام حسن مؤیدی معاون تبلیغ و مسؤول اعزام مبلغ هیئت فاطمیون قم در سانحه رانندگی دارفانی را وداع گفت در همین راستا حاج مهدی سلحشور از ذاکران اهل بیت (علیهم الاسلام) به ذکر خاطره ای از وی پرداخت. 

به گزارش سرویس دین و اندیشه بی باک، حاج مهدی سلحشور گفت: هر وقت وارد هیأت می شدم و روی منبر می نشستم مرحوم مؤیدی را روبری خود با حالت بکاء می دیدم.

در یک جلسه ای که خود مرحوم هم حضور داشت به دوستانی که در هیأت به قول خودمان دچار پیرغلامی زودرس شده بودند به کنایه گفتم از آقای مؤیدی یاد بگیرید و الگو بردارید. هر وقت در هر حالی می خواستم شروع به خواندن کنم ایشان روبروی من آماده نشسته بود و به من روحیه می داد نه مثل بعضی ها که باید التماسشان کنی تا لطف نمایند و برای امام حسین گریه کنند!

برای یک مداح خیلی مهمه که حال مستمع سرجا باشد و مطلب را تحویل بگیرد و من هر وقت به ایشان نگاهم می افتاد از بس حال خوشی داشت و سریع ارتباط معنوی برقرار می کرد جدا تحت تاثیر قرار می گرفتم.

گفتنی است؛ چند روز پیش حجت الاسلام حسن مؤیدی معاون تبلیغ و مسؤول اعزام مبلغ هیئت فاطمیون قم در سانحه رانندگی دارفانی را وداع گفت.

وی که نهم تیرسال جاری به قصد تبلیغ به همراه خانواده راهی مشهد مقدس و زیارت امام رضا(ع) بود دچار سانحه رانندگی شده و بر اثر ضربه شدید دار فانی را وداع گفت.

فرزند خردسال حجت الاسلام مؤیدی بر اثر جراحات وارده از دنیا رفته و همسر وی نیز راهی بیمارستان شد.

این طلبه درس خارج در سمت معاونت تبلیغ و اعزام مبلغ هیئت فاطمیون قم ـ که از مشهورترین و موفق ترین هئیات استان قم در جذب جوانان و برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی می باشد ـ به فعالیت مشغول بود و خدمات شایانی را در این مدت ارائه نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها