کد خبر: ۶۶۲۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۹ تير ۱۳۹۱
زهره حميدي درباره سخنان برخي از هنرمندان درباره وجود فساد در سينما گفت:پس از ۲۲ سال حضور فعالانه در عرصه بازيگري شاهد هيچگونه فسادي در جريان سينماي كشور نبوده‌ام.
باشگاه خبرنگاران، زهره حميدي،بازيگر سينما،تئاتر و تلويزيون در پاسخ به سخنان اخير برخي از بازيگران و كارگردانان درباره وجود فساد در سينماي ايران گفت:من كاري به ش خص سلحشور و كساني كه اين جمله‌ها و گفته‌ها را مبني بر فساد سينما و زنان فعال آن مطرح مي‌كنند،ندارم.


وي افزود:شيوع اين جمله كه فساد در سينماي ايران وجود دارد،براي من قابل درك نيست.


حميدي با اشاره به حضور فعال ۲۲ ساله‌اش در عرصه بازيگري افزود: ۲۲ سال از حضور من در عرصه بازيگري مي‌گذرد و شايد يكي از فعالترين بازيگران سينما و تلويزيون باشم،اما تا الان فسادي را در سينما نديدم و به هيچ وجه تعريف آن را نمي‌دانم.


اين پيشكسوت سريال‌هاي تلويزيوني ادامه دارد:معتقدم سينما قصد فاسد كردن كسي را ندارد و روابط بچه‌هاي سينما و به طور كلي بازيگري همه دوستانه بوده و ما همگي در كنار هم يك خانواده هستيم.


وي با اشاره به پاسخ مثبت برخي از همكارانش به گفتگو‌هاي سلحشور،ابراز داشت:معتقدم كساني كه اين حرف‌ها را تاييد مي‌كنند در وهله اول خودشان را زير سوال مي‌برند،به اين دليل كه اگر سينما وضع خوبي ندارد؛من از آنها سوال مي‌كنم پس در اين حرفه چكار مي‌كنند؟


وي اظهارداشت:من با همه كارگردانان،فيلمبرداران و ديگر آقايان اين حرفه كاركردم و همه آنها جاي برادر من هستند و من هم جاي مادر و خواهر بسياري از آنها هستم و زماني كه اين جملات را مي‌شنوم بسيار ناراحت مي‌شوم.


حميدي افزود:نمي‌دانم كساني كه اين جملات را مي‌گويند فساد را در چه چيزي ديده اند و منظورشان و تعريف آنها از بيان جملاتي اين چنيني چه چيز است.


وي ادامه داد:در همه جامعه و در هر كاري مرد و زن در كنار يكديگر به فعاليت مي‌پردازند و با هم گفتگو مي‌كنند و گاهي در شادي و غم يكديگر شريك مي‌شوند آيا اين كار معناي بدي دارد؟


وي خاطرنشان كرد:‌در جامعه،رفتارهايي وجود دارد و برداشت از آنها، متفاوت است و من بازهم سوال مي‌كنم كه بيان جملاتي اين طور توهين آميز،از روي چه استدلالي است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
دارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۱
۲
۴
باشه هر چی تو بگی
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
ايشون خودشو جاي اون خانم خوشگلها گذاشنه كه ميگه فساد نيست. اگه يكي از اين ديالوگهاي فيلمهاي معروف كه بين بازيگرهاي مرد و زن آن در يك اداره و محيط كاري ديگه رد وبدل بشه كار به دادگاه و اداره منكرات و حبس و شلاق و جريمه نقدي و هزار مشكل ميكشه. يا حتي لباسشان آرايش و ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها