کد خبر: ۶۶۴۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۲۰ تير ۱۳۹۱

یک فعال رسانه‌ای با بیان اینکه پس از دادگاه سوم تیر بازپرس با صدور قرار کفالت مرا مرخص کرد، گفت: یک هفته بعد اطلاع دادند 11 مرداد نیز برای برگزاری دادگاه تعیین وقت شده است.‬

 
محمد حسن روزی‌طلب فعال رسانه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره دلیل احضارش به دادسرا در سوم تیر و حکم نهایی آن، اظهار داشت: پس از دستگیری سعید ذاکری قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی ، برخی فعالان رسانه‌ای از جمله بنده به این حکم اعتراض کردیم.
 
روزی‌طلب با اشاره به اعتراض نسبت به این حکم در وبلاگ شخصی‌اش ادامه داد: بنده بدون اینکه از آقایان لاریجانی اسم ببرم از روند برخورد با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلام مثل آقایان قدیری در قم، میثم نیلی و سعید ذاکری و همچنین فیلترینگ سایت های 598 و بی باک انتقاد کردم.
 
این فعال رسانه‌ای گفت: بعد از تعطیلات عید برای بنده احضاریه آمد که به شعبه 9 دادسرا مراجعه کنم اما بازپرس گفت که باید در روز 3 تیر مجدداً مراجعه کنم. با مطالعه پرونده مشخص شد که دادستان محترم تهران علیه بنده اعلام جرم کرده است.
 
وی با بیان اینکه سوم تیر بازپرسی در زمان کوتاهی انجام شد و بازپرس نیز رفتار بسیار خوب و محترمانه‌ای داشت، افزود: بنده در دفاع از خودم گفتم اتهام بنده توهین به مسئولان کشور بر اساس ماده 609 قانون مجازات اسلامی‬ است در حالی که ‬اولا من از کسی اسم نیاوردم که حاوی توهین باشد و در ثانی شخصیت بنده و سوابق کاریم نشان می‌دهد که هیچ قصد مجرمانه‌ای برای این کار نداشته‌ام.
 
روزی‌طلب افزود: بازپرس محترم نیز با صدور قرار کفالت مرا مرخص کرد و یک هفته بعد اطلاع دادند که پرونده با صدور قرار مجرمیت به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارسال شده و  11 مرداد نیز برای برگزاری دادگاه تعیین وقت شده است.‬
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها