کد خبر: ۶۶۷۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۱ تير ۱۳۹۱
رييس فدراسيون فوتبال گفت: اسنادومدارک تيم هاي ليگ برتر ايران به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شده و انتظار مي رود که سهميه ايران در ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا افزايش يابد.
علي کفاشيان روزچهارشنبه درحاشيه مجمع هيات فوتبال استان خراسان شمالي به خبرنگاران افزود: ما اسناد و مدارک را براي کسب سهميه به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال کرده ايم و هفته آينده مشخص خواهد شدکه چه تعداد سهميه براي کشورمان در نظر گرفته شده است.

وي گفت: در گذشته چهار سهميه ‌براي ايران در نظر گرفته شده بود که يکي از سهميه ها به علت ارايه نشدن اسناد و مدارک به اي اف سي، حذف شد.

وي افزود: پيش بيني مي شود کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين دوره سهميه ايران را افزايش دهد و ما از جمله کشورهاي داراي بيشترين سهميه باشيم.

کفاشيان گفت: اين فدراسيون از کادر فني کنوني تيم ملي فوتبال تا رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل حمايت خواهد کرد.

وي در باره پيش بيني خود از نتيجه تيم ملي ايران در جام جهاني گفت:مشاهده دو بازي تيم ملي، پيش بيني در مورد حضور تيم ما درجام جهاني را مشکل کرده است.

وي با اشاره به تصميم فدراسيون براي حذف جام حذفي فوتبال در سال جاري افزود: اين تصميم براي حضور پرقدرت تيم ملي کشور در جام جهاني گرفته شده است تا زمان بيشتري براي حضور بازيکنان در تيم ملي ايجاد شود.

وي گفت: البته تصميم بر حذف جام حذفي فوتبال تنها براي يک سال است و تصميم نهايي مبني براينکه آيا مي توان برگزاري جام حذفي را به کلي از تقويم فدراسيون فوتبال ايران حذف کرد، در هفته آينده اعلام مي شود.

کفاشيان گفت: فدراسيون فوتبال برنامه ريزي کرده تا از همه ظرفيت ها براي حضور قدرتمند تيم ملي در جام جهاني استفاده کند، زيرا حضور تيم ملي ايران در اين رقابت ها به نفع کشور است.

رييس فدراسيون فوتبال در خصوص حضور بانوان فوتباليست ايراني باحجاب اسلامي در رقابت هاي بين المللي گفت: دو سال قبل ما درخواست خود را در اين خصوص به''''فيفا''''داديم که اين پيشنهاد مورد پذيرش قرار گرفت واين موفقيتي براي ما بود.

کفاشيان در خصوص مبالغ بالاي قرارداد بازيکنان فوتبال گفت : براساس اسناد موجود در ثبت قرارداد بازيکنان مشکلي وجود ندارد ولي از مصاحبه ها شنيده مي شود که بالاتر از مبلغ قرارداد به بازيکنان پرداخت شده و فدراسيون به سازمان ليگ اخطار داده است تا اظهارنامه پر کنند و در چهارچوب سقف تعيين شده در ليگ حرکت کنند.

وي گفت: با وجود اين، اگر مبلغ قرارداد بازيکنان از سقف تعيين شده بالاتر باشد، بسته به نوع خلاف با بازيکن و باشگاه هاي متخلف برخورد قانوني خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها