کد خبر: ۶۶۹۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۲۲ تير ۱۳۹۱
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، حدود 200 نماینده مجلس هشتم به مجلس نهم راه نیافتند.

جز عده معدودی از نمایندگان که تمایلی به شرکت در انتخابات نداشتند، بقیه نمایندگان یا در رقابت انتخاباتی از رقبای خود شکست خوردند و یا پس از ثبت نام در انتخابات رد صلاحیت شدند.

برخی از این نمایندگان پس از پایان دوره مجلس هشتم، اکنون در پست های مهمی مشغول بکار شده اند.
محمود احمدی بیغش نماینده سابق شازند اولین نماینده ای بود که مسئولیت دولتی گرفت و زودتر از بقیه همکاران خود مشغول بکار شد.
احمدی بیغش که از حامیان جدی و سرسخت دولت محسوب می شد، در جلسه روز هفتم تیر هیات دولت که به ریاست احمدی نژاد برگزار شد، به عنوان استاندار خراسان شمالی تعیین شد.
محمود احمدی بیغش نماینده سابق شازند بود.
امین حسینی رحیمی نماینده سابق ملایر در جلسه  13 تیرماه مجلس، با رأی نمایندگان مجلس به عنوان دادستان دیوان محاسبات کشور مشغول به کار شد. رحیمی نماینده مردم ملایر در مجلس هشتم بود.
روز گذشته نیز مصطفی پورمحمدی در حکمی فرهاد تجری را به مدت سه سال به سمت بازرس کل امور نظامی، امنیتی و نهادهای سازمان بازرسی کل کشور منصوب کرد.
تجری نماینده سابق قصر شیرین و سر پل ذهاب در مجلس بود.
امروز پنج شنبه نیز علی لاریجانی در حکمی دکتر امیدوار رضایی میرقائد را به عنوان معاون قوانین مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.
امیدوار رضایی برادر محسن رضایی است که در سه دوره مجلس یعنی مجلس ششم، هفتم و هشتم نمایندگی مردم مسجد سلیمان را بر عهده داشت که در مجلس نهم موفق به کسب آرای لازم نشد.
پیگیری های خبرنگار ما در این زمینه حکایت از این دارد که برخی دیگر از نمایندگان نیز در روزهای آینده در ادارات مختلف مسئولیت می گیرند و فعالیت خود را آغاز می کنند.
برخی از نمایندگان مجلس هشتم که از راه یابی به مجلس نهم باز ماندند در طول یک ماه گذشته در راهروهای مجلس تردد زیادی داشته‌اند.
گفته می شود که این عده از نمایندگان برای رایزنی و لابی جهت یافتن یک شغل مناسب در مجلس حضور می یابند.
بولتن نیوز در 19 تیر امسال خبری تحت عنوان تردد نمایندگان سابق در راهروهای مجلس برای یافتن یک شغل مناسب در خروجی سایت منتشر کرد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۱
۰
به این میگن احترام به نظر مردم احسنت به این سیاست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۰
۰
به نظر می رسد برای از بین رفتن این عادت ناپسند می باید هر چه زودتر نسبت به تشکیل شورای استان اقدام نموده و اختیارات وسیع و غریض و طویل مرکز را به استان تفویض کرد.
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۰
۰
به خدا اگه دیگه بیام پای صندوق رای
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها