کد خبر: ۶۹۶۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
شبکه خبری ننه علی: بنایی گفت:‌ حتی به منظور از میان بردن شائبه فروش این مکان و برای جلوگیری از حضور افرادی به عنوان مشتری، قرار شد تابلویی با مضمون «این ملک فروشی نیست» به همراه نقشه‌ های احداث مرکز توانبخشی به سر در آسایشگاه نصب شود تا به نگرانی جانبازان در این زمینه خاتمه داده شود.

آنچه خواندید جمله ای است که در پایان گفتگوی اختصاصی و البته نسبتا طولانی «حیدر بنایی » جانباز ۷۰ درصد و عضو کارگروه نظارتی جانبازان در فرایند ساخت آسایشگاه بقیة الله (عج) با خبرگزاری فارس  مطرح گردیده و در تاریخ ۹۱/۰۴/۲۲  با تیتر « جزئیات توافق بنیاد شهید و جانبازان آسایشگاه بقیة الله » منتشر شده بود و برونداد آن گفتگو که بازتاب وسیعی داشت ، این بود که مناقشه میان جانبازان عزیز ساکن در  آسایشگاه بقیة الله (عج) و بنیاد شهید و امور ایثارگران به پایان رسیده و طرفین به نتیجه ای مثبت و توافقی منطقی رسیده اند.

اما هنوز دو هفته از اعلام این توافق و ختم مناقشه ای بیهوده که دود آن به چشم کلیه جانبازان گرانقدری می رود که با عدم ساخت مجتمع توانبخشی چند منظوره بقیة الله (عج) از امکاناتی که حق مسلّم شان است محروم می شوند نگذشته بود که زمزه هایی در مخالفت مجدد جانبازان عزیز ساکن در  آسایشگاه بقیة الله (عج) با این توافق اعلام شده به گوش رسید.

این زمزمه های مخالفت با گردهمایی روز سه شنبه ۳/ ۵/ ۹۱ در آسایشگاه موصوف و سخنرانی حاج حسین الله کرم در جمع جانبازان ( و افرادی غیر جانباز و کم سن و سال) علنی شد و با نقل قول سخنران از مخالفت امام خامنه ای با هر گونه دخل و تصرف در وضعیت فعلی آسایشگاه *، دور تازه مناقشه ای بیهوده دوباره کلید خورد و روز از نو ، روزی از نو !!!

طبق اطلاعات موثق از تمام اتفاقات رخ داده در آسایشگاه از هفدهم خرداد ماه تاکنون فیلم های مستندی موجود است که در صورت انتشار ، پرده از واقعیاتی برداشته می شود که چندان خوشایند آنانی نیست که به عنوان دفاع از حقوق (!!!) جانبازان ، در برابر ساخت مجتمع توانبخشی چند منظوره در فضای ۳۵ هزار متری آسایشگاه فعلی ایستاده اند و نمی خواهند و نمی گذارند این کار به سامان برسد.

اینک و با توجه به دور تازه این مناقشه بیهوده ، چند پرسش پیش رو قرار دارد که آنها را مطرح می کنیم:

الف – نقش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این میان چیست و چرا برای انجام وظیفه و ادای تکلیف در این خصوص گام بر نمی دارد و در پیله ای از سکوت معنادار ، خط و ربط این موضوع را پیگیری و دنبال نمی کند و مدیرکل سازمان تهران بزرگ که خود جانباز ۷۰% است ، چرا موضعی انفعالی اختیار کرده است ؟!

ب – سکوت طولانی جناب حجت الاسلام رحیمیان به عنوان نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در این ارتباط و  جهت رفع مناقشه موجود چه معنایی دارد و از کجا ریشه می گیرد ؛ آیا ایشان به عنوان نماینده محترم امام خامنه ای در بنیاد ، هیچ تکلیف و مسوولیتی در قبال این ماجرا بر دوش ندارد و نباید مداخله نماید ؟!

ج – صحت نقل قول مطرح شده از رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط حاج حسین الله کرم در جمع جانبازان و ….. چگونه احراز می شود و کدام مرجع ، نقل قول مطروحه را تایید می کند و به این مناقشه پایان می دهد ؟!

د – ادامه این روند فرسایشی و جلوگیری از ساخت و ساز مجتمع توانبخشی چند منظوره در فضای ۳۵ هزار متری آسایشگاه فعلی ، به سود کیست و چه کسانی از ساخت مجتمع توانبخشی چند منظوره بقیة الله (عج) زیان می بینند ؟!

پاسخ به پرسش های مطروحه ، رازگشای مناقشه بیهوده ای است که از هفته دوم خرداد ماه تاکنون ادامه دارد و می تواند با قدری شیطنت به مشکلی امنیتی – اجتماعی بدل شود که جبران مافات آن هرگز امکانپذیر نباشد و لطمه حاصل از آن ، خدای ناکرده حیثیت نظام را مورد خدشه قرار دهد.

* متن کامل اظهارات حاج حسین الله کرم در گردهمایی موصوف را برای روشن شدن افکار عمومی و داوری مخاطبان محترم فردا منتشر می سازیم . انشاءالله تعالی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها