کد خبر: ۶۹۷۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
آقای رسانه ملی عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود:
تهیه کننده برنامه دستان به تازگی با اعلام زمان این برنامه در ماه مبارک رمضان خبر از معرفی آلبوم جدید همایون شجریان در این برنامه را داده است. خبری که ما را به یاد ضرب المثل "عاقل از یک سوراخ دو بار گزدیده نمی شود" می اندازد.همه به یاد دارند که چطور رسانه ملی راه صد ساله محمدرضا شجریان را در تبدیل شدن به یک خواننده محبوب یک شبه برایش پیمود. زحمتی که شجریان به خوبی مزد آن را پرداخت کرد و حتی پخش آواز هایش را هم در رسانه ملی ممنوع دانست.
به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، رسانه ملی در جدیدترین برنامه سازی خود در حوزه موسیقی از نیمه شعبان امسال اقدام به پخش برنامه ای با نام «دستان» به تهیه کنندگی سید محمد مناجاتی با هدف آشنایی بیشتر مخاطبین با موسیقی نموده است.

برنامه ای که به گفته سازندگانش به دنبال آشنایی با موسيقي در خارج از مرزها، تلفيق شعر و موسيقي، نقد و بررسي موسيقي است و با دعوت از خوانندگان موسیقی به ترویج موسیقی و آلات آن می پردازد.

فارغ از بی توجهی رسانه ملی به تاکیدات پی در پی علما و بزرگان دینی و بالاخص رهبر انقلاب در خصوص عدم ترویج موسیقی در رسانه های جمهوری اسلامی، تهیه کننده این برنامه به تازگی با اعلام زمان این برنامه در ماه مبارک رمضان خبر از معرفی آلبوم جدید همایون شجریان در این برنامه را داده است. خبری که ما را به یاد ضرب المثل "عاقل از یک سوراخ دو بار گزدیده نمی شود" می اندازد.



همه به یاد دارند که چطور رسانه ملی راه صد ساله محمدرضا شجریان را در تبدیل شدن به یک خواننده محبوب یک شبه برایش پیمود. زحمتی که شجریان به خوبی مزد آن را پرداخت کرد و حتی پخش آواز هایش را هم در رسانه ملی ممنوع دانست.

البته شجریان در گام های بعدی برای تشکر مجدد از رسانه ملی در معرفی شخصیت و آثارش به مردم ایران، با حضور و ملاقات با دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی این قدردانی را کامل کرد.

حال پس از گذشت زمان کوتاهی از سخنان و اقدامات نابخردانه محمد رضا شجریان، این بار صدا و سیما نه تنها عبرت نگرفته بلکه به سراغ فرزند و شاگرد اول او رفته تا با معرفی و باد کردن همایون شجریان این بار نیز تمامی تلاش خود را برای معرفی مفاخر! ایران به کار گیرد.

انگار خوانندگان، بازیگران و ... راه مشهور شدن یک شبه خود و سپس پریدن از روی آرمان ها و ارزش های یک ملت را به خوبی یاد گرفته اند، عبرتی که نمی دانیم کی رسانه ملی می خواهد از ان درس بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها