کد خبر: ۶۹۸۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
نماینده مردم قم :
نماینده مردم قم در خانه ملت با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس که با حضور وزرای اقتصادی دولت برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد کمیته مشترکی از سه قوه برای مقابله با تحریم‌ها تشکیل شود.

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به گرانی‌های اخیر در بعضی کالا‌ها اظهار کرد: مسئولان مربوطه باید در این زمینه تلاش‌ خود را افزایش دهند تا مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه بخش اعظمی از گرانی‌ها مربوط به تحریم‌ها نیست، تصریح کرد: متأسفانه سوء مدیریت در بعضی بخش‌ها، دلال بازی‌ها و در اختیار بودن برخی از واردات کالاهای اساسی به دست بعضی افراد خاص موجب گرانی‌های اخیر شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از مصادیق اقدامات دشمنان علیه ملت ایران مسئله تحریم همه جانبه است که این توطئه به طور حتم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نقش بر آب خواهد شد، خاطرنشان کرد: دولت هم باید با برنامه ریزی جلوی سوء استفاده برخی‌ها را بگیرد.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس که با حضور وزرای اقتصادی دولت برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه موضوع اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری در دیدار با کارگزاران نظام بود، مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد کمیته مشترکی از سه قوه برای مقابله با تحریم‌ها تشکیل شود.  

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات کنونی کشور را دشواری اخذ وام از بانک‌ها دانست و اضافه کرد: متأسفانه سیستم بانکی برای دریافت سود وام‌ها از مردم به صورت سریع اقدام می‌کند اما از طرف دیگر برای دریافت سود وام از افراد دانه درشت هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک‌ها برای وام‌های خرد سریعاً وثیقه‌های مردم را به اجرا می‌گذارند اما دانه درشت‌ها را رها می‌کنند و به همین دلیل مسئولان باید لیست بدهکاران بانکی و اسامی جریان‌ها و گروه‌هایی که حامی دانه درشت‌ها بوده‌اند را اعلام کنند.‌

امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه دولت باید برای تسریع در اتمام رسیدن پروژه‌های نیمه تمام استان از جمله قطار سریع‌السیر قم- تهران- اصفهان، انتقال آب از سر شاخه‌های دز و پروژه‌های مختلف شهری به مجموعه مدیریت شهری استان منابع مالی تخصیص دهد، اضافه کرد: مشکل کمبود آب روستاها و شهرستان‌های استان، جمع آوری ریل‌های راه آهن در سطح شهر و ایجاد دکل‌های فشار قوی برق از موضوعاتی است که دولت باید بررسی‌های لازم را انجام داده و مشکلات را سریعاً رفع کند.  


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها